zondag 25 december 2011

Geboren: FEMKE







23 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ooooooooooooooo van Harte Gefeliciteerd Marieke en ook aan je man natuurlijk.
Hele mooie naam en een pracht van een baby dochter.
Hele fijne kerstdagen.

groetjes karin

Klaske zei

Wow, supergefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid!! Zo'n mooie Friese naam in het zuiden, en zo'n prachtmeiske! Geniet ervan!

Heeeeeeeeeel veel geluk met z'n 3tjes!

Groetjes
Klaske

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een lief babytje! Jij zult vast een geweldige kerst hebben heel speciaal! Prachtig geboorte kaartje! Geniet geniet!!!!
Groetjes Jolanda.

Nicole zei

Van harte gefeliciteerd, met de geboorte van Femke!!! Gebiet ervan. Hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2012. Liefs, Nicole

Unknown zei

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter geniet er maar lekker en fijne dagen ook!
Kaartje heb ik ontvangen van de week bedankt daar voor en de mijne is vast ergens onderweg.Ik kwam er achter dat de post heel sloom is er zijn hier verschillende kerst kaarten nog niet aan gekomen....
doegggg,Lean

jannekevanveen zei

gefeliciteerd!! en wat een mooi poppetje fijne feestdagen nog en een gelukkig nieuwjaar gr Janneke

Debbie zei

Gefeliciteerd meis, en heb je kaartjes ontvangen, Aimee heeft hem ingepikt hihihi want ze vond hem zo leuk. je kerstkaartje was al even weg en geboortekaartje komt eraan meis

geniet ervan

liefs Debbie

Miranda zei

Wat een schatjem
Gefeliciteerd met jullie dochter, en wat een mooie naam.
Heel veel geluk met jullie kleine meid.
Geniet van de kraamtijd.

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje! Ik wens jullie heel veel geluk met z'n drietjes! Nog bedankt voor het mooie geboortekaartje:)

Cornelie zei

Gefeliciteerd!! Wat een mooi kindje zeg!! Hoop dat alles goed is gegaan! Mooie naam! Geniet van elkaar!! en al het geluk!!
Lieve groetjes Cornelie

Maia zei

Wat een schatje !
Proficiat met jullie prachtige dochter Maarten en Marlieke!
Mijn dochter heeft ook adriana als doopnaam ....toevallig!
Geniet er heerlijk van...heel speciaal de eerste kerst met z'n drietjes!
Ik zag dat je mijn e-card al bekeken had.
Fijne feestdagen!
Lieve groet Maia

chantal zei

wat een doetje! gefeliciteerd hoor! Liefs Chantal

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,

Ik keek al even uit naar geboortenieuws vanuit jouw kant. En daar is ze dan een prachtige dochter. Van harte feliciteerd. Jullie kerst kan dit jaar niet meer stuk. Heerlijk genieten met zijn drietjes. Ik vind de naam Femke erg leuk. Wij hadden deze naam ook op ons lijstje staan toen Merle geboren werd maar vrienden van ons hadden deze naam ook al voor hun dochter.
Heel veel geluk samen.
Groetjes Mirande

Sanne zei

Daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met de kleine meid! Geniet ervan, wat zullen jullie een speciale Kerst hebben!

Liefs Sanne

femmoltje zei

Hoihoi
Wat n scheetje is het.
En echt een leuke naam en mooi kaartje.
Fijne kerst gehad zo met z'n 3tjes??
Weer een mooi scraponderwerp bij..
Geniet er van saampjes

scrapeetje zei

gefeliciteerd marlieke!!!!!!!!
Wat een plaatje, en o wat heerlijk altijd als eerste een dochter.
Wij kregen op 18 dec een kleinzoon, Sil en o wat een heerlijk dankbaar scraponderwerp weer, ik reageer bijna nergens meer, maar volg je blog nog steeds hoor!
Geniet van dit mooie kleine wonder en ik hoop snel een mooie rose scrap van je te zien met Femke in de hoofdrol!!

Janny's Cards Creations zei

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter echt een lief klein wondertje. En heel mooi. Leuk kaartje. Groetjes en geniet maar volop. Janny

Odetta zei

Hallo lieve Femke,

Welkom op deze wereld! En hartelijk gefeliciteerd met jouw Papa & Mama!!!

Wij wensen jullie samen heel veel geluk, liefde en gezondheid toe!

Lieve groetjes, Odetta en Rob!

P.s. wat is geboortekaartje geweldig leuk en wat ben jij een prachtige meisjesbaby :).

MadeByMaly zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje. Ik hoop dat jullie een geweldige kraamtijd hebben, bij de lichtjes van de kerstboom. Wat een plaatje is jullie dochter!
Henri en ik wensen jullie een hele fijne jaarwisseling, samen met jullie prachtige dochter.

Astrid Zwaan zei

GEFELICITEERD Marlieke & Husband.....
Een kerstkindje.....whow wat geweldig!!!!

Wat een wolk van een Dochter, en wat een leuke naam hebben jullie haar gegeven.

Weer een nieuwe inspiratie - bron is geboren...
Heel veel plezier en heel veel geluk....
Dikke kus,

Astrid.

mariska zei

Wat stom dat ik hier nog niet had gekeken voor de foto. Wist ook niet dat je al wat gepost had. Wat een mooie dochter hebben jullie zeg. Geniet er maar lekker van, zo met zijn drietjes :D En ik kom snel een keertje buurten als je je weer wat fitter voelt. Als je dat goed vind :D

Liefs mariska

Sylvia zei

Lieve Marlieke,

Wat blijft het toch een wonder zo'n nieuw mensje.
Het is een prachtig meisje.
Ik wens jou en je man heel veel geluk en liefde voor 2012.

Liefs
Sylvia

KarinsArtScrap zei

hallo marlieke ik heb maandag een kaart op de bus gedaan, ik hoop dat hij intussen tijd is aangekomen en dat je hem leuk vind.

groetjes karin