zaterdag 31 december 2011

Terugblik op 2011

2011 zit er alweer op. Voor mij een reden om eens even terug te kijken op scrapgebied. Wat heeft 2011 mij zoal opgeleverd?

- 28 layouts
- 31 kaarten
- 7 gewonnen challenges / top-3 noteringen
- 2 mini-albums

- April: Gastdesigner voor Made By Maly



Mijn persoonlijke Top-10 van Layouts:






























































































































Mijn persoonlijke Top-10 van Kaartjes:






































































En ons mooiste moment van 2011 was natuurlijk de geboorte van onze dochter Femke afgelopen 15 december!



Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties afgelopen jaar.
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2012!

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een leuke top 10 maar de laatste foto is het mooiste.
een fijne jaarwisseling marlieke.

groetjes karin

MadeByMaly zei

Wat heb jij hard gewerkt in 2011! En dan hebben jullie het jaar zo prachtig afgesloten met de geboorte van jullie prachtige dochter! Wat een plaatje is ze toch.
Ik wil jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling toewensen en alle goeds voor 2012!

mariska zei

Wat een leuke top 10's. Ik vind die eerste layout zooo leuk!
En de allerlaatste foto is geweldig. Wat een knappe meid!

Fijne jaarwisseling!
Liefs mariska

Jolanda Cuper zei

Dat is een schitterende lijst!
Prachtig!
Fijnejaarwisseling en een gezond en creatief 2012!
Groetjes Jolanda.

Romy zei

Wat een prachtig overzicht: je hebt hele mooie dingen gemaakt in het afgelopen jaar. Ik kan niet wachten te zien wat je in 2012 gaat maken, vooral nu jullie er een nieuw fotomodelletje bij hebben;) Wat een prachtig meisje is Femke toch! Ik wens jullie een heerlijke jaarwisseling en een geweldig nieuw jaar!

jannekevanveen zei

leuk is dat hé om terug tekijken op het afgelopen jaar je hebt tenminste mooie creaties gemaakt en wat heb je een lekker meisje die zullen we volgend jaar zeker vaak terug zien komen op je layouts ik wil jou en je gezin een gezond en gelukkig 2012 toewensen gr Janneke

Unknown zei

AAA wat een droppie je Femke en gaaf om al je top 10 kaarten en top10 lo´s bij elkaar te zien.
Ik wens jullie een mooi 2012 toe!
groetjes,Lean

Maia zei

Echt een schatje jullie Femke prachtig die foto!
Mooie top 10 's van al je werk!
Het komende jaar zullen he birds denk ik wel op een goede tweede plaatskomen als scraponderwerp.
Ik wens jullie drietjes ook een fantastisch gezond en creatief 2012 toe!
Lieve groet Maia

Bernadet zei

Ik lees net op ons blog EKEF dat je net mama bent geworden van de kleine Femke.
Van harte proficiat Marlieke!!

Nicole zei

Twee maal een prachtige top 10. Ik vind het allemaal toppers. En wat een prachtige foto van je dochter. Liefs, Nicole

Debbie zei

Je hebt meer gedaan in 2011 dan ik meis hihihi en wat een herlijk foto van Femke.
Eerdaags kan je een pakketje ontvangen meis.

liefs Debbie

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk! Ik wacht met smart op je aanmelding!