vrijdag 9 december 2011

Layout: 35 weken zwanger

Vandaag heb ik deze layout gemaakt. Ik heb de vorige sketch van My Creative Sketches als uitgangspunt gebruikt. Het basisvel is van Doodlebug Design. De horizontale en verticale stroken komen uit een vel van Rouge de Garance. Het vlak achter de foto is een velletje uit de Utopia Paperpad van KaiserCraft. De witte borders heb ik gemaakt met de Daisy-pons van Martha Stewart.

De foto heb ik bewerkt in Picasa. Ik heb hem omgezet naar zwart-wit, maar heb wat kleur van mijn shirt (en hand) laten behouden. De foto is gemat op zwart cardstock.

Helaas was het net schemerig toen ik de layout klaar had en op de foto ging zetten, dus ik had geen goed licht om te fotograferen.








De titel is gemaakt met Thickers en deze heb ik zelf nog versierd met Stickles.




Ook in de hoeken linksboven en rechtsonder heb ik Stickles aangebracht. Tot slot hier en daar nog wat bloemetjes.

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie layout en een prachtige foto marlieke.

groetjes karin

Maia zei

Schitterend deze lay out mooi met dat blauw en wit, mooie randpons ook,
Prachtig die foto en je gaat nu zeker nog meer groeien de laatste weekjes.
Geniet van het weekend,
lieve groet Maia

Unknown zei

Mooie lo en foto Marlieke heerlijke kleuren heb je ook gebruikt.
groetjes,Lean

Cornelie zei

Ik vind de kleuren ook top! Wat een mooie herinnering! Nog even geduld, spannend!!
Groetjes Cornelie

mariska zei

Wooow! Ziet er super uit meid.
En wat een gave foto! Heel erg mooi deze layout.
Super!!
Liefs mariska

Romy zei

Ik heb altijd een zwak voor zwangerschapsfoto's: ik vind ze echt iets moois en vertederends hebben:) Deze foto is ook zo mooi! En op jouw layout komt hij heel mooi uit. Je kleurencombinatie is prachtig en ik vind het ook erg leuk hoe je het kleurenschema in de titel hebt laten terugkomen.

Louise zei

Ooohhhhhh wat mooi Marlieke, wat een prachtige foto en wat een prachtige LO, kleuren zijn prachtig uitgekozen.....ik denk dat ik weet wat het wordt.

gr.LOuise

Claudia zei

Wat prachtig zeg, je hebt de foto ook heel mooi bewerkt. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes, Claudia

Debbie zei

mooie lo meis super

liefs Debbie

femmoltje zei

Vind het een super mooie lo
En ook een mooie foto..
En wat een buik al zeg.
Nog een paar weekjes en dan is het zo ver..

jannekevanveen zei

mooi geworden mooie kleuren ook gr Janneke

chantal zei

wat een knappe en mooie herinnering aan je zwangerschap
liefs Chantal

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Een wat verlate reactie. Maar ik wil je toch even laten weten dat ik dit een hele mooie lo vind. Leuke herinnering voor later. Succes met de laatste loodjes. Ik ben erg benieuwd wanneer we het blijde nieuws zullen horen via je blog.
Groetjes Mirande