donderdag 8 december 2011

Trouwkaartje

De laatste weken ben ik geïnspireerd door de manier waarop Karen doily's verwerkt op haar kaarten. Daar wilde ik dus ook wel weer eens wat mee doen en dat heeft geresulteerd in dit kaartje:


(oeps...beetje scheef gefotografeerd...sorry)

Het kaartje is gemaakt van wit en roze cardstock, waarbij ik een vlak met een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald heb. Het afdrukje is een digi van The Greeting Farm en ingekleurd met Copic Markers (RV10, W5, W3, E41, E31, E35, E37, E33). Het jurkje is ingekleurd met Stickles Crystal.



Het afdrukje heb ik rondom uitgeknipt met een heel dun wit randje en met 3D-tape op de kaart bevestigd.

Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog en jullie reacties. Ik lees ze steeds met veel plezier!

10 opmerkingen:

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Het is inderdaad erg leuk om met doilys te werken. Ik heb het deze week ook geprobeerd maar moet het nog afmaken. Ik vind je kaartje erg leuk. Leuk om het stempeltje uit te knippen met een witrandje, dat doe ik eigenlijk nooit. Maar het geeft wel een heel leuk effect.
groetjes Mirande

Klaske zei

leuk kaartje geworden Marlieke... nog steeds aan de scrap met een dikke buik zie ik!

Cornelie zei

Lief kaartje. Leuk het jurkje met de glitters!
Groetjes Cornelie

Louise zei

Hoi Marlieke,

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt en het bruidje en gommetje zijn prachtig ingekleurd.
Alles nog steeds goed met je? wordt nu wel heel spannend hé
Liefs LOuise

Unknown zei

tjeee mooi ingekleurd zeg effe goed beken hoor lief kaartje ook.
groetjes,Lean

KarinsArtScrap zei

een heel mooi trouwkaartje marlieke.
leuk met dat glitter erop.

groetjes karin

jannekevanveen zei

mooi geworden hoor ik zie wel er is bij jou nog niets aan de hand haha tja dan moet je t er nu nog effe van nemen he want voor je t weet lig je in de kraam... gr Janneke

Romy zei

Wat een mooie romantische kaart! De doily maakt hem supersjiek en de glitter op haar trouwjurk zijn de perfecte finishing touch:)

regina zei

een heel mooi kaartje!

leuk met die glitters!

gr regina

femmoltje zei

vind het een super kaartje Marlieke.
Toevallig vandaag ook een jurkje met stickles ingkleurd hahaha.
Maar die van jou is ook echt prachtig..