woensdag 27 mei 2015

In the Spotlight: Stampin' Pierce Mat

Woensdag, dus weer tijd voor een artikel In the Spotlight. Deze keer:

Stampin' Pierce Mat

Herken je dit; je hebt goed gekeken of je stempel goed bedekt was met inkt, maar in sommige gevallen (zeker met grote stempels of stempels met grote egale vlakken) lukt je afdruk desondanks niet goed. Dit heeft niks te maken met de kwaliteit van de stempels of inkt, maar wel met de drukverdeling.

Stampin' Up! heeft daar een heel handige en niet dure tool voor, namelijk de Stampin' Pierce Mat. Collega Miranda Mols maakte er al eens een filmpje over, ik wil het jullie laten zien met onderstaande voorbeelden die ik maakte:


Twee keer dezelfde afdruk: 
links MET gebruik van de Stampin' Pierce mat en rechts zonder.



En hier net andersom:
links zonder gebruik van de mat en rechts MET.

Zien jullie de verschillen?!
De Stampin' Pierce Mat kost maar € 6,00. 
Wil jij hem ook? Op 2 juni doe ik weer een bestelling en ik bestel hem dan graag voor je mee. Stuur me een mailtje: stampinadventures @ outlook . com (zonder spaties)

Ik kon het niet laten om zelf ook eens een poging te wagen om een filmpje te maken. Mijn eerste filmpje. Het is niet perfect. Ik kom niet in beeld en heb mijn stem niet gebruikt, maar jullie zien wel hoe de afdrukjes tot stand zijn gekomen. Ik filmde overigens met 1 hand en stempelde met de andere hand...daar moeten we maar eens een oplossing voor gaan vinden, dan komen er vast nog meer filmpjes. Tips zijn altijd welkom.





Denken jullie aan de Catalogus Lanceringsparty morgenavond of zaterdagochtend bij mij thuis? Kom ook en bekijk de nieuwste kleuren en producten. Maak een Make & Take en neem eventueel de nieuwe catalogus mee naar huis.

Tot slot eindig ik deze blogpost met de nieuwe weekly deals; o.a. prachtig dessinpapier, washitape en chalk-inkt zijn nu extra voordelig.




3 opmerkingen:

Klaske zei

oh, wat herkenbaar inderdaad. Ik heb dat met die ballon-stempels ook... Nu is het niet zo lastig als je een "los" ballonnetje maakt, maar als deze rechtstreeks op een LO of kaart gestempeld wordt, dan is dat soms erg irritant. Deze mat komt ook maar weer op mijn verlanglijstje...

Gerrina zei

Knap dat je de camera zo stil kunt houden...Enne ik gebruik al jaren een mat van Inkadinkado...bevalt super! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Bedankt voor de tip !! Liefs ☆Sarah ☆