dinsdag 26 mei 2015

Regional Stampin' Up! Event Duiven

Afgelopen zaterdag was er een Regional Stampin' Up! Event in Duiven (bij Arnhem). Bijna 200 Stampin' Up demo's kwamen samen om te kijken en luisteren naar diverse presentaties, te swappen (= creaties ruilen), te spelen met wat nieuwe producten en kleuren en nog veel meer. Wat was het gezellig!

Vooraf maakte iedereen een eigen naamkaartje (natuurlijk met Stampin' Up! materialen). Ik maakte dit naamkaartje met behulp van de stempelset en bijbehorende pons Petite Petals en.....met cardstock en inkt in 1 van de nieuwe kleuren die in de nieuwe catalogus zijn opgenomen! Met de Uni-ball witte pigment inkt-pen (ik ben fan van die pen!!) tekende ik swirls en schreef ik mijn naam. De rhinestones maakten het geheel weer af.


Ook deden we met zijn allen tegelijk mee aan een Make & Take met de nieuwste materialen. O.a. stempelsets die ook voor ons nog niet te pre-orderen zijn. En wat zijn ze leuk! Nu moet je weten dat ik eigenlijk een hele langzame scrapper ben, dus om in 20 minuten (dat was de tijd die we kregen) een kaart (na) te maken, was voor mij een hele uitdaging. Het werd een kaartje zoals ik ze zelf normaal toch niet snel maak, maar ik ben zeker wel tevreden met het resultaat:


Herkennen jullie ook weer die nieuwe kleur die ook in mijn naamkaartje zit? De overige kleuren zijn overigens ook nieuwe kleuren.

Natuurlijk kon een bijpassende envelop niet ontbreken:


Bij Stampin' Up! houden ze ervan om de demo's te verwennen. Kijk eens met wat een volle tas ik terug naar huis ging: onder andere twee stempelsets en een rekenmachine voorzien van Stampin' Up! logo. 



En dan zie ik nu dat de bloemen die ik in ontvangst mocht nemen en een uitgave van een hobbyblad en de geruilde swaps niet eens op de foto staan. Ik was zeker niet meer helemaal wakker toen ik de foto maakte? 

Wil jij de volgende keer ook bij zo'n leuk Stampin' Up! Event zijn? Kom dan nu in mijn team en word ook demo. Mail me vrijblijvend voor meer informatie om in te stappen. 

Later deze week plaats ik een blogpost met foto's van de swaps die ik voor Duiven maakte.






2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een schitterende kaart! De kleurencombinatie alleen al is prachtig!

Gerrina zei

Mooi die kaart! En ja, altijd wel een uitdaging om die binnen de tijd af te krijgen! Groetjes, Gerrina