zaterdag 29 augustus 2015

Kindertraktatie met Stampin' Up!

Goedemorgen. Hier ben ik weer eens. Het was weer een beetje druk hier ;-)

Jordi is alweer 1 jaar geworden. En als je jarig bent, mag je trakteren op het kinderdagverblijf. Nu vind ik het persoonlijk heel belangrijk dat een traktatie past bij het jarige kind en zijn / haar leeftijd. Als 1-jarige mag je natuurlijk nog lang niet alles eten. Voor de kinderen bij Jordi op de groep maakte ik daarom deze pakketjes (sorry voor de slechte foto's; het was redelijk last minute werk):



Er zit een bellenblaas in, waarvan ik het etiket verving voor een zelfgemaakt etiket. Ik stempelde zijn naam met de letters uit de set Layered Letters Alphabet in de kleur Crushed Curry. Daaronder schreef ik de tekst 1 jaar. Nadat ik het etiket om de bellenblaas had vastgeplakt, bevestigde ik boven en onder nog een stukje Cherry on Top washitape.






Verder zit er nog een kwarktoetje in het zakje.
De sluiting van het zakje maakte ik met Cherry on Top dessinpapier. Door deze met non-permanente tape aan het zakje te bevestigen, kunnen kinderen het gemakkelijk zelf openmaken, maar ook weer sluiten. Wist je trouwens dat de zakjes, cellophane-bags genoemd, ook via mij verkrijgbaar zijn bij Stampin' Up!? Ze zijn er in verschillende maten. Met de (retired) set Four Frames en bijbehorende pons maakte ik in de kleur Bermuda Bay een leuk labeltje aan de voorkant van het zakje waarop ik Jordi's naam schreef. Aan de achterkant maakte ik met washitape nog een ballon vast en natuurlijk ontbrak mijn naamlabel in dit geval ook niet.





Nog wat foto's voor het totale idee:




Ik maakte 15 zakjes.
Voor de leidsters maakte ik een eenvoudige Curvy Keepsake Box met wat lekkers erin.

Wil jij ook zo'n traktatie voor jouw kind? Of liever een andere traktatie voor een andere leeftijd?  Dan zijn er een aantal mogelijkheden:
- in opdracht maak ik ze voor je
- je komt ze samen met mij bij mij thuis maken (ik bereken dan alleen materiaalkosten)
- je boekt een keer een inspiratieworkshop traktaties maken. Leuk om eens met een aantal vriendinnen / collega's te volgen.

Mail me vrijblijvend voor de mogelijkheden: stampinadventures @ outlook . com (zonder spaties!)

Challenge:
- Miranda --> washitape

6 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super gezellig uit, Marlieke. En een traktatie waar de kinderen zeker van genoten hebben!

Romy zei

Wat onwijs leuk gedaan zeg! Echt een leuke traktatie zo!

Sarah zei

Heel tof gedaan ! Liefs * Sarah *

Miranda V zei

Leuk dat je deze traktatie inzend voor mijn washi challenge! Wat is het toch een leuk én praktisch spul hè. Hier was je zoontje en zijn klas vast heel blij mee, het pakketje ziet er leuk uit. Groetjes!

Sandra zei

Leuk gedaan!

Gerrina zei

Gaaf! Echt bij de leeftijd passend! Wat gaat het alweer snel he? Nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel weer in je ritme zit... Groetjes, Gerrina