donderdag 13 augustus 2015

Vrolijke labels

Stampin' Up! bestellen: 18 augustus

Workshops: 
Onder het tabblad Workshops / Party's hier op dit blog heb ik mijn nieuwe workshop-programma voor het najaar 2015 gepubliceerd. Dit is ook op mijn Facebookpagina te vinden. 

De eerste aanmeldingen voor mijn najaars-workshop-programma zijn al binnen, leuk! Wil jij ook verzekerd zijn van een plekje bij 1 of meerdere workshops? Geef je dan nu alvast op!

Bruis je het ene moment nog van inspiratie, het andere moment is die helemaal weg. Op zulke momenten is het handig dat de catalogus van Stampin' Up! voor je op tafel ligt. Door er doorheen te bladeren, zie je elke keer weer nieuwe dingen en komt de inspiratie vanzelf weer. Zo ook bij mij. Ik zag de labels en bedacht me toen dat ik ook nog wat moest maken voor de gasten van de eerstvolgende workshop die ik weer ga geven. En dus pakte ik mijn Scalloped Tag Topper punch, 3 nieuwe In Colors 2015-2017 inktpads en markers (Watermelon Wonder, Mint Macaron en Delightful Dijon), stempelset Petite Petals, stempelset Six-sided Sampler, stempelset Honeycomb Hello en niet te vergeten mijn stamp-a-ma-jig en ging aan de slag. Het Dotted Lace met een stukje twine maken de labels compleet:


Oja...en ik rondde de hoekjes aan de onderkant nog af met de hoekpons.
Niet moeilijk om te maken en ziet er gezellig uit, toch?
Wil jij ook de mogelijkheden van de stamp-a-ma-jig ontdekken of heb jij een stamp-a-ma-jig en heb je er nog weinig mee gewerkt? Dan is dit een leuk projectje om eens wat te oefenen en / of een workshop bij me te boeken.



Dan wil ik nog even speciale aandacht van mijn Belgische lezeressen vragen: ik krijg namelijk regelmatig de vraag of ik ook naar België wil verzenden. Helaas...volgens de regels van Stampin' Up! mag dat niet. Maar natuurlijk is er wel een oplossing: als je bij mij je Stampin' Up! spullen bestelt, mag je ze bij mij thuis in Nuenen (bij Eindhoven) op komen halen. Natuurlijk staat er dan koffie of thee voor je klaar en kunnen we een leuke make & take doen. Is Nuenen toch te ver uit de richting, dan kun je er ook voor kiezen om je materialen naar een door jou te kiezen afhaalpunt nabij de Nederlands-Belgische grens te laten verzenden. Geen probleem en natuurlijk ook voor jullie een kleine attentie bij je bestelling. Wil je graag een catalogus ontvangen? Mail me dan op stampinadventures @ outlook . com (zonder spaties) en tegen verzendkosten stuur ik hem graag naar je op! Ook als je eens een keer een workshop bij me (in Nederland!) wilt volgen mag je dit emailadres gebruiken voor meer info.



Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en een fijne dag!

4 opmerkingen:

Romy zei

Ze zijn superleuk en zo heerlijk vrolijk vooral!

Anoniem zei

Leuk en vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke en kleurige labels, Marlieke!

Sarah zei

Ze zijn leuk ! Ik maakte onlangs ook wat labeltjes in dezelfde sfeer. Ze komen nog wel op mijn blog !!
Liefs ☆ Sarah ☆