donderdag 20 juli 2017

40! Happy Birthday

Eerstvolgende verzamelbestelling: 28 juli.
Ontvang in de maand juli kortingscoupons die je in augustus kunt verzilveren!

Vorige week was Miranda jarig en zij mocht een nieuw tiental in leeftijd aantikken. Ondanks dat ik wist dat ze jarig was, en zelfs genoteerd had dat ik een kaartje voor haar wilde maken en ruim op tijd begonnen was, was ik toch (veel) te laat met het verzenden van mijn kaart. O.a. omdat onze kinderen allebei ziek werden, kwam ik weinig tot knutselen. En toen ik mijn kaart voor Miranda eenmaal verder af kon gaan maken, wilde het gewoon allemaal niet zo lukken. De kaart belandde in de prullenbak (dat doe ik echt niet vaak!) en ik begon aan een andere kaart. Ook dat werd helemaal anders als wat ik eigenlijk in mijn hoofd had, haha. Maar goed; er staat een 40 op en de kaart heeft regenboogkleuren. Precies wat Miranda zo leuk vindt. Sorry Miranda dat ik veel te laat was met mijn kaart!


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van 1 stempelset, namelijk Number of Years. Daarmee zijn de regenboogkeuren gestempeld (kleuren: Real Red, Tangerine Tango, Peekaboo Peach, Daffodil Delight, Pear Pizzazz en Bermuda Bay. 2x achter elkaar stempelen zonder nieuwe inkt op te pakken en de nieuwe kleur oppakken zonder je stempel schoon te maken) en ook de teksten. Met de bijbehorende Large Numbers Framelits maakte ik de 40.  

Wist je dat in deze serie ook letters met bijpassende framelits verkrijgbaar zijn? En dat ik daarmee een actie heb lopen in de maand juli? Klik HIER voor voorbeelden en HIER voor meer informatie over mijn actie.  

9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Soms loopt het allemaal anders dan we willen hè Marlieke. Ik denk dat je mooie vrolijke regenboogkaart veel goedmaakt hoor..;p
Lieve groetjes Miranda

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, precies! Je regenboogkaart maakt veel goed! Vind hem prachtig! Heel leuk bedacht.

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Marieke
Gr Karin

Je@net zei

Erg leuke en feestelijke kaart, Marlieke. En die mooie regenboogkleurtjes maken alles goed, beter laat dan nooit!

Maia zei

Vakantie en alweer een week bijna voorbij zelfs maar tijd om even de blogs langs te gaan heerlijk!
Je spinnerkaart in de vorige post is grappig!
Lijkt me best ingewikkeld inderdaad om te maken maar het is je goed gelukt ziet er leuk uit!
En beter laat dan nooit toch, deze verjaardagskaart is ook schitterend!
Bij ons in de klas waren ook veel zieken, de waterpokken vreemde tijd vsn het jaar eigenlijk.
Maar nu genieten van je vakantie!
Groetjes Maia

alma.heijenk@gmail.com zei

je hebt een prachtige kaart voor Miranda gemaakt, mooi die regenboogkleuren.

Diny zei

Een heel leuk kaartje weer Marlieke!
Groetjes Diny

Sarah zei

Deze heb ik gemist! Hij is super mooi.
Bij mij geraken mijn kaartjes ook vaker later op bestemming dan ik gepland heb.
Maar vandaag was het een top dag. Kaart gemaakt, op de foto en ineens in de postbus, die gelukkig recht over de deur is! Daar ben ik zo blij mee want anders zou er nog meer vertraging zijn ☺

Stella zei

Die ballon is enig maar ik ben ook wég van die regenboog-strepen. Wat een gaaf contrast met je witte kaart. Super!