zaterdag 16 januari 2021

Bloghop Team Utopia

Vandaag organiseren we met een deel van Team Utopia weer een bloghop. We willen jullie graag zoveel mogelijk producten laten zien uit de nieuwe minicatalogus én we willen laten zien welke gratis producten je mee kunt bestellen bij een bestelling vanaf €60.

Ik ben aan de slag gegaan met de Kangaroo & Company Bundle uit de minicatalogus en met het Oh so Ombre DSP uit de SAB-gids.

Om te beginnen de kaart met de stempelset Kangaroo & Company: hier heb ik de achtergrond zelf geblend met inkt en de nieuwe Blending Brushes. Vervolgens heb ik er wat Shimmerpaint gemengd met alcohol met een Stampin' Spritzer over gespoten. De stempels heb ik iets anders gebruikt. Na het afdrukken, heb ik ze namelijk volledig zwart gekleurd. Het landschap waarin de kangoeroe's staan, is gemaakt met de snijmallen die horen bij de stempelset Mountain Air. Als je goed kijkt, zie je dat ik ook nog de Rectangle Stitched Framelits gebruikt heb op de oranje laag. Dit maakt de kaart nog net wat levendiger. Ik kan niet meer zonder deze snijmallen. Het sentiment komt uit de stempelset Van Alles Wat en deze is gestempeld op een strook die ik gemaakt heb met de Classic Label Punch. De gestempelde vogeltjes tenslotte, komen uit de set High Tide.




Ik snap heel goed dat alle genoemde namen van gebruikte producten misschien nog niet zoveel zeggen. Daarom heb ik ze ook nog even bij elkaar op de foto gezet:



Dan door naar mijn favoriete product uit de SAB dit jaar: dat is het Oh so Ombre papier. Op onderstaande creatie gebruikte ik het papier in de kleur Rococo Rose (dat past tenminste zo goed bij het oranje uit de kaart hierboven...haha). 

Als je goed kijkt zie je dat het Ombre effect goed zichtbaar is op de onderste laag; deze begint links donker en loopt lichter uit naar rechts. Het laagje daar boven, met de witte cirkels, heeft hetzelfde kleurverloop, maar nu heb ik het lichtste deel links zitten en verder naar rechts wordt het donkerder. 

Het witte cardstock is bewerkt met de Tasteful Textile embossingfolder. Het sentiment is gestempeld met een stempel uit een Nederlandstalige set die je ook gratis mee kunt bestellen deze SAB bij een bestelling vanaf €60. Deze set heet 'Hartverwarmend'. Verder maakte ik op dit kaartje ook nog gebruik van de Stitched so Sweetly Dies en de Rectangle Stitched Framelits. Het hartje naast het sentiment komt weer uit de set Kangaroo & Company


En ook van dit kaartje even alle gebruikte artikelen bij elkaar:


Eerder maakte ik al meer creaties met de Kangaroo & Company Bundle. Klik daarvoor HIER
Ook het Oh so Ombre DSP heb ik al eerder gebruikt. Om alle creaties tot dusver met dit papier te zien, klik je HIER.

De volgende stop van de bloghop is bij Henriëtte.




Wil je terug? Klik dan op de pijl hieronder. Je komt dan bij Petra. 


Bedankt voor je bezoekje! Laat je een reactie achter als je lang geweest bent? Dat vinden we leuk!

6 opmerkingen:

Marieke zei

Ik vind die kangoeroe echt super mooi!

Ingrid Heijnen zei

Ik zag je kaart al op FB voorbij komen. Écht gaaf!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje met die leuke kangaroe erop Marlieke ook een prachtige achtergrond gemaakt...
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes Marlieke! Leuk om de kangoeroes als silhouet te zien. Mooi gedaan!

Ellen Hamhuis zei

Wat een mooie kaartjes, de kangoeroe zag ik ook al op facebook. Vooral het witte randje om de kangoeroe maakt het heel speciaal.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat heb je mooi geblend. Gaaf omde kangaroe als silhouette te gebruiken. Tof idee.leuke kaartjes