vrijdag 1 januari 2021

Happy New Year

En toen was het 2021! Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad, ondanks de geldende maatregelen. Via deze weg wens ik dan ook alle lezers alle goeds voor het nieuwe jaar.

Op creatief vlak trap ik af met deze tafelkalendertjes. Ze zijn op kaartformaat en kunnen ook plat in een gewone envelop verzonden worden. Ze blijven stevig rechtop staan. Deze kalendertjes zijn inmiddels onder wat mensen verspreid en anderen zullen deze ook nog in hun pakketje ontvangen omdat ze deze maand Stampin' Up! materialen met mij mee bestellen. 










Deze kalenders zijn gemaakt met het oh zo geweldige Oh so Ombre DSP, wat tijdens de Sale-a-Bration periode van Stampin' Up! gratis mee te bestellen is bij een bestelling vanaf €60. Ook heb  ik de Rectangle Stitced Framelits gebruikt om het papier met stikrandjeseffect te snijden. De cijfers zijn gemaakt met de outline cijfers snijmallen van Carlijn Design.