zaterdag 9 januari 2021

Fijne Verjaardag

Heb jij ze al gezien? De Icecream Corner Sprinkles in de nieuwe minicatalogus? Ik vind deze embellishments zo leuk! Vrolijk van kleur en genoeg mogelijkheden. Op onderstaande kaart heb ik ze gebruikt als confetti.




Met de 1" cirkelpunch heb ik uit 3 kleuren cardstock rondjes uitgeponst. Met dezelfde 3 kleuren inkt en een stempel uit de set Pattern Play van SU stelpelde ik een patroon op de rondjes.

Zowel de zwarte basiskaart als de witte laag zijn gesneden met de vierkante snijmallen van Carlijn Design. Als je goed kijkt, zie je de leuke stitches aan de randen.
De witte kaart en de cirkels zijn met Stampin Dimensionals verhoogd op de zwarte basiskaart geplakt. Op de witte kaart heb ik nog spetters gemaakt en een sentiment gestempeld met een stempel uit de set Kaartje van Mij.



Tenslotte werkte ik de binnenkant af op vrijwel dezelfde manier als waarop ik de voorkant maakte.



Wat doe jij meestal met de binnenkant van je kaart?

Geen opmerkingen: