dinsdag 12 januari 2021

Vrolijk Clean & Simple Verjaardagskaartje

Ik verwende mezelf weer met wat nieuwe spulletjes. Toen ik de nieuwe release van Carlijn Design in de webshop zag, kreeg ik meteen een idee om 2 producten met elkaar te combineren tot een gaaf Clean & Simple kaartje. Dus de spulletjes besteld en ermee aan de slag gegaan.

Op deze kaart heb ik de snijmallen 'Verticale banners stichting' en 'Slimlinekaart 4 Chocolade alfabet' met elkaar gecombineerd.



Ook gebruikte ik het nieuwe DSP van Stampin' Up! wat vanaf juni a.s. verkrijgbaar is en de wat oudere stempelset 'Amazing Life' van SU. Het sentiment is gemaakt met embossingpoeder.
Door Stampin' Dimensionals te gebruiken krijgt het geheel ook nog wat diepte. 
Ik pimpte ook meteen de envelop weer even (zie voor een foto mijn insta)
Een heel Clean & Simple kaartje, maar ik word hier wel blij van.

Geen opmerkingen: