vrijdag 5 juni 2020

Kerstkaart 1 (in juni)

Zoals je in mijn vorige blogpost hebt kunnen lezen, is deze week de nieuwe jaarcatalogus van Stampin' Up! in gegaan. Vol met prachtige producten die perfect met elkaar te combineren zijn. Op onderstaande kaart heb ik heb Ornate Garden DSP gecombineerd met de Majestic Mountain Dies, samen met de nieuwe Lovely Labels Pick a Punch en de stempelset Knusse Kerst. Voor een overzicht van alle gebruikte materialen; kijk even helemaal onderaan dit bericht.

Zoals je ziet maakte ik er ook weer een bijpassende envelop bij.



Hieronder nog een foto van het vooraanzicht van de kaart. Alleen is de belichting ene beetje anders dan op de foto hierboven. Het lukte niet om beide foto's op dezelfde manier te belichten.



Dankjewel wel voor je bezoek aan mijn blog.
Morgen plaats ik nog een kerstkaart, waarop ik hetzelfde papier gebruikt heb, maar niet de Majestic Mountain snijmallen. Kom je dan weer kijken?

1 opmerking:

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige chique kerstkaart! Groetjes Linda