dinsdag 2 juni 2020

Magic Slider Card

Soms, heel soms, moet je jezelf een beetje uitdagen. En dat heb ik dit keer gedaan. Ik wilde al heel lang een Magic Slider Card maken. Nadat ik diverse filmpjes op YouTube bekeken had, koos ik een manier waarvan ik dacht dat die het beste bij me paste. Achteraf gezien was het best een bewerkelijke kaart om te maken. Maar...het is gelukt.








Ik heb de video en de foto's ook bij elkaar in 1 collage gezet. Klik in het midden om af te spelen. 


Wil je het filmpje goed bekijken, zonder afleiding van foto's, klik dan hieronder (en klik eventueel door naar YouTube om het daarna nog beter te zien:



Het kaartje heb ik gemaakt voor mijn ouders. Zij zijn vandaag 43 jaar getrouwd.


Tenslotte zie je hieronder nog welke materialen ik allemaal heb gebruikt:

Geen opmerkingen: