maandag 8 juni 2020

Magic Slider Card (2)

Vorige week liet ik mijn 1e Magic Slider Card hier al zien. Als je deze kaart nog niet gezien hebt, kun je hem HIER alsnog bekijken. Die kaart kostte me toen veel bloed, zweet en tranen. Maar...omdat i niet zomaar opgeef en nu wist hoe het moest, deed ik nog een poging. Met onderstaande kaart als resultaat:

               

               

                             


Een Magic Slider Card is natuurlijk het leukste om te bekijken in een filmpje. Dat kun je hier vinden:



Ik eindig mijn bericht zo meteen met een overzicht van gebruikte materialen.

               

Ook wil ik nog even zeggen dat ik nog steeds ook op jullie blogs langskom, maar doordat er op mijn computer ergens iets fout gaat met 3 verschillende google-mailadressen die alledrie ook op de achtergrond actief zijn, lukt het me niet om bij jullie reacties achter te laten. Op 1 of andere manier switcht de computer zelf op en neer tussen de 3 accounts en ik krijg dat niet uitgeschakeld.  Ik hou me graag aanbevolen voor tips... 



1 opmerking:

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart Marlieke, heel leuk met het sliderelement! Groetjes Linda