donderdag 18 juni 2020

Magic Slider Card (3) met Birthday Bonanza Suite

Afgelopen tijd maakte ik al 2x een Magic Slider Card, waarbij het de 2e keer al veel makkelijker ging dan de 1e keer. Ik had nog meer inspiratie, dus maakt eik er nog maar 1. Alleen liet mijn StazOn inkt me deze keer in de steek. Als alternatief gebruikte ik een zwarte watervaste stift. Dat lukt ook, maar zoals je ziet krijg je dan een iets minder fijn en minder strak resultaat. Het is niet anders.







Klik op onderstaande afbeelding om het filmpje te bekijken. Klik eventueel nog een keer door naar YouTube voor een iets beter resultaat.




Hieronder zie je een overzicht van alle gebruikte materialen:
Product List

1 opmerking:

Rosina zei

Prachtig is dit slider kaartje Marlieke...een leuk stempeltje...Ik moet me er ook eens in gaan verdiepen hoe dat precies werkt..knap gedaan!!!
groetjes Rosina