zondag 28 juni 2015

Triple Time Stamping

Goedemorgen.
Laatst gaf ik een hele gezellige workshop met de Triple Time Stamping techniek. Omdat ik tijdens mijn workshops het liefst meer dan 1 voorbeeld laat zien, ging ik vooraf zelf ook nog even aan de slag, en wel met de nieuwe kleuren cardstock en inkt Watermelon Wonder en Tip Top Taupe.





- Stempelset: Papillon Potpourri
- Labeltje: Curvy Keepsake Box Thinlits Dies
- Bakerstwine

Erg tevreden over het resultaat, al zeg ik het zelf.

Als jij ook een keer zo'n leuke en gezellige workshop wilt, neem dan vrijblijvend contact met me op om het samen te hebben over de mogelijkheden. 

4 opmerkingen:

Diny zei

Heel erg mooi Marlieke....wat een prachtige kleurtjes zijn dit!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Sarah zei

Heel leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

Romy zei

Jeetje, wat een mooie techniek dit! Echt een prachtig kaartje!

Klaske zei

Supergaaf! Wat is het toch ook een mooie kleurencombi! Erg leuk gedaan!