woensdag 1 juli 2015

In the spotlights: Scalloped Tag Topper Punch

In de maanden juli en augustus heb ik geen workshops bij mij thuis gepland. 
Op verzoek kom ik wel party's bij jou thuis verzorgen. Binnenkort verschijnt hier op mijn blog mijn workshop-programma voor het najaar.

Een van mijn meest favoriete producten van dit moment is toch echt al enige tijd de

* Scalloped Tag Topper Punch * 

Het is een pons met heel veel mogelijkheden en daarom verdient hij vandaag een plekje in the spotlights:




Je kunt er hele leuke Ferrero Rocher verpakkingen mee maken...



Of op een kaart gebruiken...





Of gewoon als losse label...


Maak er een kaartsluiting mee...

Nog een voorbeeld van een label...

En jullie hebben zelf vast nog veel meer ideeën! Laat een berichtje achter bij deze blogpost en ik kom ook graag een kijkje bij jouw creatie nemen!

Geen opmerkingen: