zaterdag 31 december 2016

(Creatief) Jaaroverzicht 2016

En toen waren we alweer op de laatste dag van 2016. Wat gaat het toch snel. Ik had (en heb) zoveel inspiratie, maar helaas te weinig tijd naar mijn zin om ook daadwerkelijk aan de slag te gaan met al die inspiratie. Zal ik dat dan maar meenemen naar 2017?

Toch heb ik niet echt stil gezeten op creatief gebied. Zo'n 50 kaartjes, wat layouts, wat Project-Life pagina's en wat projecten zijn er toch uit mijn handen gekomen. Ik sluit dit blogjaar graag af door uit elke maand mijn meest favoriete creatie hier nog eens te plaatsen.

Januari:
Een kaart met de Triple Time Stamping Techniek.


Februari:


Maart:
Een Project Life Spread.


April:
Niks gemaakt / geplaatst op mijn blog. Oeps...

Mei:
Een Scrapbook-layout.


Juni:


Juli:
Oef.....weer niks geplaatst op mijn blog.....

Augustus:
Een Shakerkaart.



September:
Ik doe er gewoon 2! Om de lege gaten van april en juli op te vullen :-)
(Eigenlijk kon ik gewoon niet kiezen ;-) )





Oktober:
Vooruit...nog een keer 2 creaties..
Als eerste deze doosjes met potjes erop en zakjes Tikkels erin. Tikkels en inkt matchen perfect qua kleur.


En een kaart met 'zwevende' letters.



November:
3 layouts maakte ik deze maand! Dit was de mooiste:


December:
Een spinnerkaart. Het legoblokje in de cirkel kan dus ronddraaien.



Heb jij een creatie of techniek gezien die je ook graag wilt maken? Weet je niet hoe of heb je niet de juiste materialen? Laat het me dan weten, dan maak ik een workshop op maat. Je mag dan gebruik maken van mijn materialen.

Tot slot wens ik al mijn bloglezers een fijne en veilige jaarwisseling toe! Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties. Ik kan ze nog altijd enorm waarderen!

Happy 2017!

4 opmerkingen:

Rosina zei

Hele mooi creaties laat je hier zien Marlieke.....

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...
lieve groetjes Rosina

Maia zei

Hoi Marlieke,

Inderdaad we moeten echt weer eens meer bloggen maar bij jullie zal het al niet anders zijn als bij ons altijd is er wel iets anders te doen.
Leuk dat je even op mijn blog was, jouw jaaroverzicht is ook prachtig!
Wat een mooie kaarten en wat zijn de kinderen ook al weer gegroeid!
Nog anderhalf uur 2016.
Voor jullie ook een gezellige jaarwisseling en nieuwjaarsdag en een goed, gezond en creatief 2017 gewenst.
Groetjes Maia

Sarah zei

Leuk zo' n overzicht.
Ik wens je een fijn 2017!

Romy zei

Wat een prachtige creaties allemaal! Ik wens je een geweldig mooi 2017 toe!