maandag 12 december 2016

Spinnerkaart

Er was eens.....
...een jongetje dat heel graag post wilde ontvangen. En dat ook wel verdiende nadat hij net een operatie ondergaan had. Dus ik maakte ik speciaal voor hem een kaartje. Een spinnerkaart wel te verstaan.



De legoblokjes zijn uit de retired stempelset Boys will be Boys. Met behulp van de masking techniek stempelde ik de blokjes in de kleuren Daffodil Delight, Pacific Point en Cucumber Crush. Zijn naam is gestempeld met de letters uit het Brushwork Alphabet. Het spinner-effect (draaiend blokje) is simpel te creëren met de Sliding Star framelits en foam adhesive strips.

Spinnerkaarten zijn echt heel leuk om te maken én om te krijgen, door het bewegende element wat erin zit. Zie onderstaand filmpje.




Via mijn facebookpagina stampinadventures heb ik een gratis workshop voor een spinnerkaart weggegeven. Wil jij in 2017 ook mijn workshops en acties zien? Like dan mijn pagina en blijf zo altijd op de hoogte.


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke kart heb je zo voor Dano gemaakt, Marlieke!