maandag 19 december 2016

Frozen Kinderfeestje

Zoals ik in mijn vorige blogpost al schreef, werd Femke vorige week 5 jaar en gaf ze haar eerste kinderfeestje. De uitnodiging die ik daarvoor maakte, heb je hier kunnen zien. Vandaag laat ik graag zien wat ik vooraf nog meer gemaakt heb om het een geslaagd feestje te laten worden. Alles geheel in Frozen stijl. Anna, Elsa en Olaf zijn ontzettend populair. Wat een geluk dat Femke niet midden in de zomer jarig is ;-)

Om te beginnen deze flesjes 'Gesmolten Sneeuwpop'. Olaf is de populaire sneeuwpop uit Frozen. En Femke drinkt nou eenmaal graag water. Ik printte zelf de etiketten (oh nee; ik liet ze printen) en werkte ze iets bij met de Stampin' Write Markers. Zo was er voor elk kind een eigen flesje gesmolten sneeuwpop met hun naam erop.




Ook maakte ik zelf een grote Olaf van ruim 1 meter hoog voor 1 van de spelletjes:




Op school mocht Femke cupcakes trakteren. Enigszins in Frozen-kleuren...
Ik heb mijn best gedaan...  Maar ieder zijn (creatieve) kwaliteiten he. Laat mij maar met stempels, inkt en papier werken. Dat gaat me beter af dan met fondant enzo ;-)




Gelukkig mocht ik ook nog met papier aan de slag. Femke had mij namelijk heel lief gevraagd of ik een speciale Frozen kroon voor haar wilde maken. Dat kun je toch niet weigeren he?




Femke heeft ontzettend genoten van alles wat met haar 5e verjaardag te maken had! Nu op naar de Kerst.

Via deze weg wens ik al mijn bloglezers ook alvast hele gezellige Kerstdagen!




2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gaaf feest zal dat geweest zijn. Alle creaties zien er prachtig uit, wat zal Femke trots geweest zijn, vooral op haar mooie kroon.
Jullie ook fijne Kerstdagen gewenst!

Diny zei

Zo....wat ontzettend leuk allemaal Marlieke!
Het zal vast een leuk feestje geweest zijn!
Hanige handen noemt men dat....je hebt zelfs de cup cakes leuk versierd!
Lieve groetjes en fijne feestdagen
Diny