donderdag 16 maart 2017

Een hele gezellige avond...

...dat was het afgelopen dinsdag! Stampin' Up! had een Nederlandse tour georganiseerd en deze vond dinsdag plaats in Holiday Inn Hotel in Eindhoven. Zo leuk om mijn collega's weer te zien en te spreken.  Op onderstaande foto zie je het clubje bij elkaar. Ik zit op mijn hurken, ongeveer in het midden (onder de O van Holiday) met het oranje / roze truitje.



We kregen uitleg en tips. Er was tijd om bij te kletsen en natuurlijk gingen we ook nog even creatief aan de slag. Tijdens de Make & Take maakten we o.a. een cadeauzakje en dit is mijn versie geworden:


De Petite Café Gift Bags (zo heten deze kraft zakjes) staan in de catalogus op blz. 176. Ze blijven goed stevig rechtop staan en hebben aan de binnenkant een speciaal laagje, zodat je er ook koekjes in kunt stoppen zonder dat er vetvlekken door het zakje heen trekken. Het zakje is gepimpt met strookjes dessinpapier uit het Cupcakes & Carousels Paperstack (voorjaarscatalogus blz. 9). We kregen ook Metallic Foil Doilies (catalogus blz. 175) om te gebruiken. Deze plakte ik half aan de voorkant over de banners. Een Gold Binder Clip bovenop maakt het geheel compleet. 

Altijd leuk, zo'n avond!
Lijkt het jou ook leuk om er een volgende keer bij te zijn? Dat kan, schrijf je dan in als demo. Dit kan ook alleen voor jezelf om te profiteren van aantrekkelijke korting op SU producten. Je bent niet verplicht om workshops te geven. Schrijf je je binnen nu en 2 weken in, dan krijg je nog 2 (!) gratis stempelsets extra bij aanschaf van je starterskit. Klik op de link in mijn sidebar of stuur me een mailtje. 

Geniet van deze zonnige dag!


3 opmerkingen:

Romy zei

Wat ontzettend leuk, zo'n avond! En je gift bag is zo leuk geworden! Ik vind de combinatie van zachte kleurtjes met kraft erg mooi.

Rosina zei

Het zal vast heel gezellig geweest zijn met al je SU collegaatjes Marlieke..

groetjes Rosina

Sarah zei

Dat zal zeker tof geweest zijn!
Tof zakje.
Inderdaad raar dat al mijn post niet in je leeslijst verschijnt. Nou, gewoon regelmatig komen piepen ( maar dat doe je en apprecieer ik erg hard )!
Morgen of maandag ( bericht moet ik nog afmaken ) verschijnt er weer een peek a boo card met Tutorial. Fijn weekend!