vrijdag 31 maart 2017

Babykaartje in niet-traditionele kleuren

Wat kan knutselen soms toch moeilijk zijn. Haha.
Ik had 2 challenges gezien waar ik aan mee wilde doen en meteen een idee had. Dus vol goede moed ging ik aan de slag en maakte ik deze shakerkaart. Alles verliep volgens plan, totdat...ik de kaart ging vullen met shakermateriaal. Ik zal het zo verder vertellen, eerst maar het kaartje laten zien:


Wat betreft het shakermateriaal:
ik heb de Sprinkles Embellishments gecombineerd met glitter uit eigen voorraad. En ja....natuurlijk weet ik dat glitter blijft plakken aan het transparant. En natuurlijk weet ik ook dat dat op te lossen is door bijvoorbeeld een embossingbuddy vooraf te gebruiken. Waarom ik dat dan niet gedaan heb? Vraag het me niet, ik heb geen idee. Haha. Dus de glitter blijft lekker voor het venstertje zitten waardoor het kleurbeeld van de kaart heel anders is geworden en de echte shakertjes niet meer zo goed te zien zijn. Niks aan te doen.



Welke materialen heb ik verder nog gebruikt:
- Large Letters Framelits Dies
- Foam Adhesive strips
- Cardstock Peekaboo Peach
- Tasty Treats DSP
- Nederlandse Sentimenten set
- Triple Banner Punch

Challenges:
- Dutch Card Lovers
- Cas Colours and Sketches
- CASology
- KIC

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach ja, soms zitten we met ons hoofd al zo bij het eindresultaat dat we de rest even "vergeten". Ik vind het niet echt storen hoor, geeft wel een extra feestelijk accentje ;) Het is een leuke originele babykaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

Margot zei

Ik vind 'm geweldig, heel stoer kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

anja curvers zei

Heel apart anders dan anders super stoer. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Marjan zei

Een gaaf kaartje, niet traditioneel! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Marlieke.

karen h zei

Wonderful card! Thanks for playing along with us at CC&S!

Fiona Whitten zei

A lovely shaker card. Thanks for joining us for this week's CC&S challenge.

Judy1223 zei

I love these big die cut letters, what a fun way to let your sentiment take center stage! Thanks for joining us at CASology!

Jen W. zei

Love the sparkle behind those big die cut letters! Thanks for playing along with CASology this week!

Patricia Hays zei

The die-cut letters are terrific. I like the shimmer; I think your "mistake" turned out to be a fortunate one! :) Thanks for sharing your card at CC&S.

Ellen zei

Wat een schattige babykaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen