woensdag 1 maart 2017

Filmpje: 4 manieren om te rillen / scoren met Stampin' Up! tools

1 maart alweer. Februari is werkelijk omgevlogen.
Eén van mijn doelen dit jaar is om (instructie)video's / tutorials op te nemen en deze te bewerken voordat ik ze online plaats. En daar ben ik vandaag weer verder mee aan het oefenen gegaan.
Het is echt niet perfect. Een beetje spannend zelfs wel. En ik kom er nu achter dat wanneer ik met mijn telefoon gefilmd heb, het filmpje op groter beeld korrelig overkomt. Dat is dus een beetje jammer...

Ik ga je 4 manieren laten zien om met behulp van verschillende Stampin' Up! tools te rillen / scoren op je projecten / kaarten. Dit naar aanleiding van een vraag die ik laatst kreeg. Zo kwam ik tot een handig foefje.

Nu is het filmpje ook nog te groot om via blogger te plaatsen. Het staat wel op mijn facebookpagina;
KLIK HIER



Welke manier van rillen / scoren uit het filmpje heeft jouw voorkeur?

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk dit filmpje over de verschillende manieren van rillen /scoren...Ik gebruik daar de scorpal voor ...gaat ook prima...

groetjes Rosina