woensdag 29 maart 2017

Kaartjes met restanten glimmerpaper

Na mijn kaartjes van vorige keer (KLIK), had ik nog wat glimmercardstock over. Met die restjes maakte ik weer deze nieuwe kaartjes:



Ik gebruikte hiervoor de Stitched Shapes Framelits, cardstock en DSP in de kleuren Mint Macaron + Old Olive + Bermuda Bay en de Balloon Pop-Up thinlits (voor de strikjes).

Het zijn 3 vrijwel identieke kaartjes geworden, maar toch allemaal net anders. De teksten komen allemaal uit verschillende sets: Nederlandse sentimenten, Recht uit het Hart en Balloon Adventures.





Deze keer heb ik ook mijn eigen tip (KLIK) opgevolgd en heb meteen bijpassende enveloppen gestempeld :-)






Een korte post deze keer. Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Marlieke!

Romy zei

Wat een onwijs mooie en stijlvolle kaartjes! De glitterdetails geven de kaartjes net iets extra's.

Rosina zei

Helle leuke en vrolijke kaartjes Marlieke...zo mooi met die sprankelende cadeautjes erop ...ook super leuke teksten erop

groetjes Rosina

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaartjes zeg. Het idee van het cadeautje vind ik erg leuk.