zaterdag 11 mei 2013

Challenge #18 Crazy For CAS: inspiratiefoto


En daar zijn we alweer, met challenge 18 bij Crazy for CAS. Deze keer hebben we een mooie inspiratiefoto voor jullie die veel mogelijkheden biedt. En de vluggelingen onder de bloggers, kunnen deze inspiratie-foto-challenge prima gebruiken om nog een kaartje (of andere creatie) voor moederdag te maken.

Dit is de prachtige inspiratiefoto:



Ik had er meteen al heel veel verschillende ideeën mee en dit is wat ik er uiteindelijk van gemaakt heb:



Ik heb me laten inspireren door de combinatie van Kraft met Wit en Groen.

Véél Stampin'Up op deze kaart: de doily, de pinwheel-stans (ik heb het molentje uit vellum gemaakt), het twine, de tekststempel en de groene inkt.

Ik heb ook nog een andere creatie met deze inspiratiefoto gemaakt. Geen kaart en geen layout. Wat dan wel? Kom later deze week even hier terug en je zult het zien.

Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke challenge? Voor de duidelijkheid: het thema moederdag is een OPTIE, dus niet verplicht. Als we in je uitwerking maar duidelijk terug kunnen zien dat je de foto als inspiratie hebt gebruikt.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk kaartje! Mooi zeg, al die Stampin Up dingetjes die je hebt gebruikt :) ik heb stiekem op de site van Crazy for Cas al gezien wat voor ander 'project' je gemaakt hebt hihi... Erg mooi geworden! Leuk idee zeg.
Groetjes Miriam

Romy zei

Die is mooi chique zeg! Het windmolentje maakt het helemaal af.

Klaske zei

prachtig kaartje Marlieke! leuke challenge ook, leuk om dit regenachtige dagje mee aan de slag te gaan!

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Meis wat een mooie kaart... ik ben gek op pinwheels en heb ze nog niet eens gebruikt! Dus je inspireert me enorm hiermee.
Warme groetjes
Mario(nieuw CFC dt member)

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marlieke.

groetjes karin

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Wat knap dat je een kaartje kunt maken bij die mooie bloemenfoto. Ik kan me daar echt helemaal geen kaartje bij voorstellen, ik zie alleen maar die mooie bloemen. Maar je kaartje ziet er weer super uit. Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je andere creatie. Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

Yolanda zei

Hoi Marlieke, deze is ook al zo mooi! Wat een leuk idee je molentje uit vellum, ik heb ook nog geel vellum liggen, dat is er dus een om te onthouden hihi. Prima verwerking van de challenge! Groetjes Yolanda B)