dinsdag 14 mei 2013

Herinnering CFC Challenge

Oh wat vind ik de inspiratiefoto die we deze keer bij Crazy for CAS hebben leuk om mee te werken. Een paar dagen geleden hebben jullie mijn DT bijdrage al kunnen zien, maar vandaag laat ik jullie nog een keer iets zien:


Met de pinwheel-stans van Stampin'Up heb ik uit kraft cardstock 4 molentjes gesneden. Deze heb ik bewerkt met een stempel en wit embossingpoeder. Twee keer twee molentjes met een rietjes ertussen op elkaar geplakt. In de fles zitten witte en transparante gelballetjes. Om de fles heb ik nog wat touw geknoopt en zo zijn er weer veel elementen uit de inspiratiefoto in deze creatie terug te vinden. Kijk voor de inspiratiefoto en spelregels even op het blog van Crazy For CAS en speel ook gezellig mee.

Hieronder een detailfoto van de bloemen:




En mijn kaart en vaas met bloemen nog even bij elkaar:
(zie voor een duidelijke foto van de kaart mijn vorige blogpost)


Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog! Ik lees jullie reacties nog steeds met veel plezier!

2 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Apart het is heel iets ander dan anders. Erg leuk om te zien en een mooi kaart geworden. Groetjes Janny

KarinsArtScrap zei

dat heb je heel mooi gemaakt Marlieke, heel erg leuk om tezien.

groetjes karin