woensdag 8 oktober 2014

Kaartje in Kraft-Wit-Bermuda Bay

Kraft met wit en een andere kleur blijf ik toch zo'n mooie combinatie vinden. Vandaag heb ik er de kleur Bermuda Bay van Stampin'Up aan toegevoegd.

Het idee voor de layout van dit kaartje heb ik ooit voorbij zien komen op internet en is me altijd bijgebleven.




Op dit kaartje gebruikte ik de stempelsets Gorgeous Grunge en Flower Shop van Stampin'Up. Ook het sentimentje en dessinpapier zijn van SU.

De bloemen plakte ik iets verhoogd op en kregen nog een plakpareltje mee.

4 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, die is gaaf geworden zeg! Prachtige kleuren en de bloemen zijn zo mooi!

Diny zei

Wat is dit een PRACHTIG kaartje Marlieke....schitterend!

Groetjes Diny

Gerrina zei

Mooi fris en CAS, terwijl deze zo sierlijk-elegant is; knap en gaaf deze! Groetjes, Gerrina

Sandra zei

Mooi