woensdag 1 oktober 2014

Tekst-challenge bij DCL

Bij Dutch Card Lovers verscheen onlangs een wel heel leuke challenge. Nu heb ik sinds de geboorte van Jordi enkele weken geleden nog niet zo heel veel tijd om te scrappen, maar voor deze challenge had ik meteen inspiratie en daarmee moest en zou ik aan de slag. Ik maakte twee vrijwel identieke kaartjes, alleen ging ik iets anders met de kleuren van de stempel om.

Op de eerste kaart maakte ik een multi-coloured tekst:



Op de tweede kaart maakte ik de tekst in één kleur. De plakpareltjes komen in kleur vrijwel overeen met het rood uit het dessinpapier, maar dat blijkt niet uit deze foto:



En hieronder de kaartjes nog eens samen:


Alle materialen zijn van Stampin'Up. Het heerlijke van die materialen vind ik dat de kleuren van papier, inkt, markers etc. steeds op elkaar afgestemd zijn. Bovendien kun je met de markers heel gemakkelijk op de stempels kleur aanbrengen, waardoor je dus zoals op de eerste kaart een tekst met meerdere kleuren kunt maken. 

12 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een gave kaart met de tekst in de hoofdrol Marlieke!
Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
Groetjes Ellen

De hobbydroom zei

Wat een mooie kaartjes zeg! Echt super leuk :) . Hoe gaat het met de kleine Jordi? Hij zal vast al weer flink gegroeid zijn!

Lieve groetjes, Mandy

Romy zei

Wat een heerlijke kleurrijke kaarten! Ik vind de driehoekpatronen erg leuk!

Diny zei

Twee prachtige kaarten Marlieke....leuk gedaan!
Gaat het allemaal goed met de baby? Wij hebben er ook weer een kleinzoon bij....zooooo schattig!

Groetjes Diny

Gerrina zei

Allebei weer mooi CaS en die multi-colour sentiment is echt gaaf! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

ja, dat is zeker leuk, dat een stempel kan worden afgedrukt in kleurtjes, dat maakt het heel vrolijk. Je kaartjes zijn allebei erg gaaf, lekker strak en fris! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Henriët zei

Wat een vrolijke kaartjes! Ik vind die met de gekleurde tekst het mooiste.
Groetjes van Henriët

Johanna zei

Heel leuk gedaan, en grappig om met kleur toch weer een ander effect aan een tekst te geven. Die meerdagenactiviteit herken ik helemaal, en dat fotograferen wordt alleen maar lastiger nu het 's avonds zo vroeg donker is :(
Maar we scrappen heerlijk verder, en als je een snelle layout zoekt --- de lift van deze keer is "zo" klaar!

Jane zei

Wat leuk gedaan met de verschillende kleuren op de tekst stempel.

Groetjes Jane

Margot zei

Supermooie bijdrage voor de DCL! Bedankt daarvoor!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O, leuk! vooral die Multi color Birthday stempel. Helemaal mijn ding.

anja curvers zei

Gaaf kaartje hoor mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.