zaterdag 18 oktober 2014

Layout zonder titel

Eigenlijk vind ik dat mijn layouts altijd een titel moeten krijgen, hoe moeilijk ik het verzinnen daarvan soms ook vind. Toch heb ik vandaag een layout te laten zien zonder titel. Omdat ik denk dat de foto's meer dan genoeg zeggen. Zelf ben ik dol op deze foto's. Complimenten aan mijn man, die ze maakte. En dat terwijl ik normaal gesproken best veel kritiek heb op de foto's die hij maakt...




Geen titel dus, maar ik heb wel een mini-journaling op mijn layout verwerkt. Daarop is te lezen dat ik op de foto's, gemaakt 19 juli 2014, 33 weken zwanger was. Voor de journaling stanste ik een halve accolade uit.

Het dessinpapier is van 7Gypsies en past perfect bij de kleuren uit de foto's. De hoekjes heb ik afgerond met een hoekpons en de randjes aangezet met grijze inkt. Het lintje is van Stampin' Up. Tip: als ik lintjes vast wil zetten op mijn kaarten / layouts, gebruik ik daarvoor altijd glue-dots. Dat gaat veel gemakkelijker dan met welke lijm of tape of wat dan ook.
Ter afwerking van de layout, en om hem net wat speelser te maken, stempelde ik m.b.v. een stempel uit de set ' Tape It'  van Stampin'Up en een SU-marker twee strookjes tape, knipte deze rondom uit en bevestigde ik die aan de foto's. En tot slot natuurlijk weer (ik kan bijna nooit zonder) enkele plakpareltjes.

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige, dierbare foto's! Je hebt er ook een ontzettend mooie lay-out mee gemaakt. Ik blijf het knap vinden hoe jij meerdere foto's op een lay-out kunt verwerken terwijl het toch een mooi rustig geheel blijft.

Mieke zei

Mooie foto's en en zeker ook een mooie LO!

Astrid Zwaan zei

Mooie herinnering Marlieke, en oeps wat een dikke buik....
Ik ben het zeker met Romy eens, heel knap op zoveel foto's te verwerken en toch nog zoveel rust te creëeren!!

Gerrina zei

Echt de foto's die zo dierbaar zijn als de bevalling geweest is en je geniet van je nieuwe kindje! Mooie LO! Groetjes, Gerrina

Maia zei

Hoezo commentaar op zijn foto's, nooit meer doen hoor ik vind deze serie super mooi gemaakt!
Prachtige verwerking op de layout ook!