dinsdag 21 oktober 2014

Layout: ' Ons gezin '

Tijdens de kraamborrel voor familie hebben we gebruik gemaakt van het feit dat er genoeg mensen waren die met onze camera even wat foto's van ons vieren konden maken. Eén van die foto's heb ik verwerkt op onderstaande layout:



Van verschillende dessinpapiertjes en een stukje washitape maakte ik een vlak waarop ik ook de foto lijmde. Met zwarte fineliner maakte ik faux stitches. Een datum mocht niet ontbreken, dus die stempelde ik er met een datumstempel op. De pijlenstempels zijn van Stampin'Up.

13 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige foto van jullie viertjes, Marlieke. En een erg mooie layout!

Henriët zei

Mooie layout gemaakt met een mooie foto. Een gezinnetje om trots op te zijn.
Groetjes van Henriët

Louise zei

Hi Marlieke,

Ook toevallig dat je aan me gedacht hebt. Ik heb een hoop gemist, wat geweldig dat jullie een klein mannetje erbij hebben, als nog mijn felicitaties. Mooie layout heb je gemaakt, de foto is zo mooi meer heeft de LO niet nodig.

Liefs Louise

Jolanda Cuper zei

Prachtige foto en een erg leuke layout!
Groetjes Jolanda

Romy zei

Wat een prachtige foto zeg en een supermooie lay-out! Doordat hij zo strak is komt de foto heel mooi naar voren.

Gerrina zei

Mooi deze foto. En heel fijntjes deze LO! Zo blijft de foto echt het focuspunt... Groetjes, Gerrina

Johanna zei

Aaah wat een superlieve foto! Heel mooie zo clean gescrapt en geel met zwart/wit is een mooie combi!

Mieke zei

Zo mooi!

Marco Luijken zei

Hoi Marlieke,
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine. Een mooi gezinnetje.
Hele mooie foto zo op die kaart gemaakt!!
Heel veel geluk!!

Groetjes, Marco

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja natuurlijk had ik deze gezien, maar waar mijn commentaar is gebleven? Ik heb op de Ipad gereageerd, hmmm, vreemd... Nou ja, ik vond deze dus erg mooi en vind het gaaf dat de foto is verwerkt tussen het designpapier. Lijkt wel een polaroid achtig iets, erg mooi.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke layout zeg.

Maia zei

Mooie foto's, mooie vlakverdeling en leuke vorm gemaakt met de washi tape!
Je wat kan ik korte reacties geven hè maar ik sla zo geen post over haha
Geniet je nog van het zwangerschapsverlof, heerlijk met dit mooie najaarsweer daar hebben jullie erg mee geboft!
Ik ben er bijnaaaaa

MadeByMaly zei

Prachtige layout en prachtige foto!