dinsdag 23 augustus 2016

15 zeilbootjes

Volgende verzamelbestelling: dinsdag 6 september! (ook najaarscatalogus!)

Afgelopen zondag werd Jordi alweer 2! En gisteren mocht hij trakteren op het kinderdagverblijf. Jordi is dol op babybel-kaasjes en daarom maakte ik daarmee ook traktaties. Het liefste had ik iets met tractors gemaakt. Want Jordi is een echt tractor-gek. Het was ook 1 van de eerste woordjes die hij kon zeggen. Maar 15 tractors maken, lukte niet op een snelle manier. En dat vind ik toch wel belangrijk bij zoveel creaties. Dus werden het zeilbootjes, met de stempelset Swirly Bird van Stampin' Up!



Ik ben wel erg blij met de kleurencombinatie:


Alle onderdeeltjes van de zeilboot, zijn losse stempeltjes. Je hoeft er dus niet persé bootjes mee te maken. Wat was ik blij dat ik alle formaten acrylblokken in huis had. Elk stempeltje ging op een acryl blok en ik hoefde dus niet te wisselen. Dat gaat supersnel!


Met de Large Numbers Framelits stanste ik nog wat 2-tjes uit.
De 2-tjes en de zeilbootjes bevestigde ik op de kaasjes (ene kant cijfer en andere kant bootje). En toen was dit het eindresultaat:



De juffen kregen chocolade. Natuurlijk in een leuke, zelfgemaakte verpakking. Die zal ik vrijdag hier en op mijn facebookpagina laten zien.

Ik wens jullie een fijne dag!

4 opmerkingen:

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met je kleine man, Marlieke. En wat een super leuke traktaties heb je zo gemaakt!

Romy zei

Wat een leuke traktaties! Dat was vast een feestje om op te trakteren.
Gefeliciteerd met Jordi!

Gerrina zei

Gefeliciteerd met jullie jongste!!
En een leuke en gezonde traktatie! Dat is best lastig... :) Groetjes, Gerrina

Maia zei

Proficiat bog met Jordi...al weer twee jaar wat vliegt de tijd!
Heel mooi de bootjes in de heldere kleurtjes een leuke gezonde traktatie en de doosjes voor de juffen zijn ook leuk in je volgende post.
Volgende week weer opstarten..mijn zin moet nog komen.
Geniet nog even van je vakantie!
Groetjes Maia