maandag 29 augustus 2016

Stampin Adventures - slinger

Volgende Stampin' Up! verzamelbestelling: dinsdag 6 september (ook najaarscatalogus!)

Meteen toen ik begon als Stampin' Up! demonstratrice, heb ik 'mijn business'  de naam Stampin' Adventures meegegeven. Ik beleef nog steeds heel veel plezier aan het demo zijn en merk dat ik vaker en vaker openbaar kom met Stampin' Adventures. Bijvoorbeeld op workshops aan huis, creatieve markten, winterfairs etc. Omdat ik het wel leuk vind om dan een beetje herkenbaar te zijn, maakte ik deze slinger:




Gebruikte stempelsets:
- Painter's Palette,
- Layered Letters Alphabet

Gebruikte kleuren:
- Bermuda Bay,
- Tip Top Taupe,
- Mint Macaron,
- Sweet Sugerplum,
- Basic Black


De slinger is ook gelamineerd, dus hij kan wat hebben.
Nu ga ik hem in elkaar zetten. Maar ik dacht: dit fotografeert net iets gemakkelijker om hem ook duidelijk te kunnen laten zien. Kom je me ooit tegen (en zeg nu niet meer dat je me niet herkende ;-) ), kom dan gerust eens langs voor een praatje of make & take! Dat vind ik leuk!

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuk idee! :)

Diny zei

Heel erg leuk gedaan ....een goed idee!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi deze slinger Marlieke...en leuk om die steeds weer te gebuiken...

groetjes Rosina...

Scrapcreaties Mirande zei

Ik ben dol op slingers. Dit is ook een hele mooie en wat een goed idee om de slinger te lamineren. Ik heb met het alfabet punchboard ook een slinger voor in de klas gemaakt, maar die heb ik niet gelamineerd, ik denk dat ik dat toch nog even ga doen. Gaat ie net wat langer mee. Bedankt voor het idee.
Groetjes Mirande