maandag 1 augustus 2016

Schudden, schudden, schudden

Hier in het zuiden van het land zit er inmiddels 1 week zomervakantie op. Vlak voor de zomervakantie besloten we met ons team om onze directrice eens een dag in het zonnetje te zetten. Gedurende de dag kreeg ze van iedereen een kleine attentie met daarbij een kaartje. Ik maakte mijn kaartje natuurlijk zelf en het werd een shakercard. Ik probeerde eens wat anders dan de veel voorkomende shakers die overal voorbij komen en ben wel tevreden over dit resultaat:


De potloodstempeltjes komen uit eigen voorraad.

De tekststempel komt uit de nieuwste Nederlandstalige set van Stampin' Up!, genaamd Recht uit het Hart, een veelzijdige set met allerlei leuke en bruikbare teksten. Heb jij nog een kortingscoupon van je bestelling uit juli liggen? Dan kun je deze set tegen een leuke korting kopen. Dinsdag 16 augustus plaats ik een verzamelbestelling. Laat je het me voor die tijd weten als je iets mee wilt laten komen? Met de Stampin' Write markers druk je de tekst gemakkelijk in meerdere kleuren af. Ik maakte gebruik van Tip Top Taupe, Dapper Denim en Bermuda Bay.

De shaker maak je eenvoudig met behulp van de Foam Adhesive Strips, die sinds de lancering van de nieuwe catalogus in ons assortiment zitten. Ik vulde de shaker met de leuke Metallics Sequin Assortment embellishments. 1 doosje bevat meer dan genoeg sequins voor meerdere projecten. Je vindt deze op pagina 177 van de catalogus.

Wil jij ook een shakerkaart leren maken? Binnenkort geef ik een workshop bij mijn thuis in Nuenen. Ook kom ik op jouw verzoek bij jou thuis zo'n leuk workshop geven aan jou en je vriendinnen, collega's, familieleden. Neem gerust contact met me op om een afspraak te plannen!


6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super gave kaart Marlieke.....dat heb je heel erg leuk gedaan! De kaart zal wel goed ontvangen zijn!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuke en originele schudkaart, Marlieke!

Romy zei

Wat is deze leuk! Ik vind dat schudeffect zo gaaf!

Margot zei

Heel gaaf!

Sarah zei

Supergaaf! Jammer dat je zo ver woont anders kwam ik naar je workshop!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie kaart is dit zeg. Super.