dinsdag 9 augustus 2016

Lekker veel washitape

Volgende Stampin' Up! verzamelbestelling: dinsdag 16 augustus

Met het ingaan van de nieuwe catalogus, afgelopen juni, is natuurlijk ook nieuwe washitape in het assortiment gekomen! Ik bestelde in mijn pre-order al een setje Playful Palette en maakte er dit kaartje mee:


Het is dus een bedankkaartje geworden. Een persoonlijk bedankkaartje zelfs, voor ouders van een klasgenootje van Femke die bereid waren om laatst 3 opeenvolgende ochtenden Femke 's ochtends vroeg al te ontvangen aan de ontbijttafel en haar vervolgens naar school te brengen. Via whatsapp kreeg ik een fotootje van de meisjes op weg naar school en dat fotootje heb ik verwerkt op de kaart.

De tekst is gestempeld met een hele mooie stempel uit 1 van de Nederlandstalige Stampin' Up! sets: K.J.E.G. (Dit staat voor Koop Je Eigen Geschenk).

Eigenlijk...was ik bezig er een felicitatiekaartje van te maken. Toen zag het er zo uit:




Maar de tekst gefeliciteerd heeft dus plaats moeten maken voor bedankt ;-). Simpelweg omdat ik de kaart nog niet klaar vond en even niet wist wat ik er verder mee moest.

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog. Leuk als je een reactie achter wilt laten.


5 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk gedaan! Mooi bedankje.
Onder moeders paraplu liepen eens twee kindjes.... lala

Romy zei

Wat zijn ze mooi! Vooral het persoonlijke kaartje vind ik erg leuk geworden.

Diny zei

Wat een leuke kaart Marlieke....mooie kleurtjes!
Groetje Diny

Cynthia van der Wilk zei

Het is heel mooi geworden.

Jolanda zei

Leuke kaarten! Ik ben gek op washi tape.