vrijdag 26 augustus 2016

Aardigheidje voor de juffen

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef, was Jordi afgelopen zondag jarig en mocht hij maandag op het kinderdagverblijf trakteren. De traktaties voor de kinderen heb laten zien. Het aardigheidje voor de juffen nog niet. Zij kregen onderstaande verpakking met reepjes chocolade:







Het zijn geen hele geweldige foto's, met name de onderste foto niet. Maar hopelijk goed genoeg om jullie een beeld van de creaties te geven?

Ik had er niet zoveel materialen voor nodig:
Stampin' Trimmer, cardstock Whisper White, cardstock Mint Macaron, Decorative Label Punch, Enamel Shapes en......  Presents & Pinecones Dessinpapier.... Dit nieuwe DP is vanaf 1 september te krijgen (als demo mocht ik al pre-orderen) en daar heb ik die onwijs leuke cadeautjes uitgeknipt...! Je zult ze de komende tijd nog zeker vaker voorbij zien komen, want ze waren te leuk om er maar 1x mee te werken...

Wil jij ook een keer zo'n aardigheidje geven? Ik help je graag in de vorm van een workshop om ook zoiets te maken. Natuurlijk bepaal je zelf de kleuren en manier waarop je wilt versieren. Neem vrijblijvend contact met me op voor de mogelijkheden.

2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuk cadeau-ideetje! Daar zullen de juffen vast blij mee zijn.

Rosina zei

Heel leuk zijn deze leuke traktaties voor de juffen....prachtig gedaan Marlieke...

groetjes en een fijn weekend
Rosina