woensdag 3 augustus 2016

Thanks

Hebben jullie dat ook wel eens? Je hebt genoeg inspiratie, gaat aan de slag en na een voortvarend begin stopt je creatieve proces. Dat was bij dit kaartje duidelijk het geval.



Met de Perpetual Birthday Calendar set stempelde ik bloemen in de kleur Peekaboo Peach en blaadjes met Emerald Envy. Het papiertje was toen nog vierkant... Het zag er leuk uit, maar wat ik er verder mee moest? Ik wist het niet! Ik probeerde wat, liet het een poos liggen, probeerde weer wat. Maar er kwam niks uit mijn handen.

Uiteindelijk kwam het idee voor dit kaartje terwijl ik aan het wachten was tot het uploaden van foto's die ik wilde laten afdrukken voltooid was.

Ik plakte wat Playful Palette Washitape achter mijn gestempelde papiertje. Dit plakte ik weer op een vierkante kaart. Met de Hello You thinlits stanste ik uit cardstock in de kleur Emerald Envy een mooie tekst, die weer heel gemakkelijk vastgezet kon worden met de Finetip Glue pen. Vervolgens hoefde ik het kaartje alleen nog maar af te werken met wat In Color Enamel Shapes 

En toen....was ik tevreden! Goed werk heft soms wat tijd nodig ;-)

Alle gebruikte producten staan overigens in de actuele catalogus en zijn via mij te bestellen.

Challenge:
- Cas on Sunday - Thank you


4 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi bedankkaartje Marlieke...prachtige kleurencombinatie

groetjes Rosina

Diny zei

Nou....wat een leuke kaart Marlieke....het is het wachten waard geweest hoor....prachtig!
Groetjes Diny

Romy zei

Oh die is leuk! Prachtige kleuren!

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor gave kleurencombinatie. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.