zaterdag 18 juli 2015

Heel veel mini-albums gemaakt

Goedemorgen. Afgelopen weken heb ik heel veel soortgelijke mini-albums gemaakt. In het najaar staat dit projectje ook in mijn workshop-programma. (wil je al eerder zo'n boekje maken, neem dan vrijblijvend contact met me op).

De basis voor alle boekjes is een strook cardstock die aan de uiteinden geponst is met de Scalloped Tag Topper Punch. Deze pons is nog altijd een van mijn ultieme favoriete producten. Kijk je mee naar de albums?

Dit eerste boekje was een experiment, nog zonder doel. Op de voorkant stempelde ik met Craft Inkt een stempel uit de K.J.E.G. set. Aan de binnenkant maakte ik gebruik van de leuke stempeltjes uit de Perpetual Birthday Calendar set. 




============

Ik had al heeeel lang (echt; al jaren) op mijn scrap-to-do-lijst staan om eens boekjes te maken waarin ik alle pasfoto's bij elkaar kon bewaren. Dit boekje is er ideaal voor. Ik maakte er meteen maar 4; 1 voor ieder lid uit ons gezin. Van links naar rechts: boekje van Femke, boekje van Jordi, boekje van mezelf, boekje van Maarten. 



De voorkanten van de boekjes zien zo uit, gemaakt met stempels uit de set Hello Life en Perpetual Birthday Calendar:




===========

Dan is het bij ons op school ook gebruikelijk om aan het einde van het schooljaar de klassenouders te bedanken voor een hulp en inzet. Dit jaar had ik 2 klassenmoeders, dus maakte ik nog eens 2 boekjes. Alle leerlingen kregen 1 pagina om te vullen met een bedankje, tekstje, tekeningetje, hun naam, net wat ze wilden.





Je ziet het; deze mini-albums zijn heel veelzijdig te gebruiken en leuk om te maken. Waar zou jij zo'n album voor willen maken  / gebruiken?

11 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooi vind ik dit !!! Liefs ☆ Sarah ☆

Romy zei

Jeetje, wat een onwijs leuk idee! En wat zijn ze mooi geworden!

Maia zei

Wat een leuk modelletje en hoe leuk om hier pasfoto's in te bewaren!
Op schoolkrijg je er ieder jaar eentje en die stop je dan her en der weg.
Ook erg leuk als bedankje voor klassenouders!
Eindelijk vakantie!
Geniet er van!
Lieve groet Maia

Diny zei

Wat heb je prachtige boekjes gemaakt Marlieke....een super idee om zo je pasfoto's te bewaren.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Chantal zei

Wat zijn ze leuk! En wat gaaf om zo die pasfoto's erin te bewaren! Heel erg leuk gedaan!
Groetjes,
Chantal

Renate zei

Ohw, maar dit zier er wel ff super leuk zeg.
Kei goed idee om zo alle pasfoto's te bewaren.

-xies- Renate.

Johanna zei

Super! Wat een goed idee om zo de pasfoto's te bewaren, ipv in een bakje in de kast ;-) en allemaal even leuk deze boekjes! Fijne zomer!!

Stempel er op los by Ilse zei

Dat heb je weer mooi gedaan Marlieke, een ideetje om mee te nemen ,-)
Liefs
Ilse

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O die zijn leuk geworden!

Mieke zei

Aaah wat leuuuk!!

Gerrina zei

Wat maak je toch veel mooie en verschillende dingen met die pons; gaaf! Groetjes, Gerrina