woensdag 29 juli 2015

Knuffelshoot; scrapbookpagina met ProjectLife-kaartjes

Dat ik bij voorkeur zwart-wit foto's combineer met mooi dessinpapier op mijn layouts, dat weten de meesten van jullie wel. Deze keer deed ik het eens andersom: ik gebruikte een kleurenfoto en maakte een zwart-wit achtergrond van diverse ProjectLife kaartjes uit de set Love Story van Stampin' Up!


Wel matte ik de foto eerst nog op wit cardstock en bovendien bevestigde ik de foto iets verhoogd op de achtergrond met behulp van Stampin' Dimensionals. Met de Triple Banner Punch maakte ik een banner voor links en een banner voor rechts uit cardstock in de kleur Bermuda Bay. Om het geheel iets speelser en daarmee minder strak te maken, maakte ik uit de losse pols met zwarte fineliner een randje om het geheel heen.

Een leuke titel en wat embellishments erbij, maken het geheel weer helemaal af. Ik ben tevreden.

Challenge:
- scrapuitdaging Cards & Scrap

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie layout Marlieke en een prachtige foto wat zijn ze alweer groot, weet nog dat je aankondigde dat je zwanger was wat gat het vlug.
Gr Karin

Mieke zei

Mooie LO!

Renate zei

Group hug!!!
Wat een waanzinnig leuk foto is dit zeg.
Leuk dat je het blauw en 'groen' van de jasjes hebt laten terug komen in het papier, en embellishment. Dat maakt het helemaal af.

-xies- Renate.

Petra zei

Wat een mooie layout Marlieke! Vooral die combi met zwart-wit en dat blauw. Super gedaan.

Minke Brattinga zei

Leuk gedaan zo met die pl kaartjes! Gezellig dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S.
Groetjes, Minke.