donderdag 23 juli 2015

ProjectLife-pagina Femke en Jordi met Stampin' Up! materialen

Goedemorgen. Na mijn scrapbook-layout van afgelopen week, had ik nu zin om ook weer eens een ProjectLife-pagina te maken. En ook daarvoor heef Stampin' Up! prachtige materialen om iets moois te maken. Voordeel van ProjectLife is dat je in zeer korte tijd met de juiste materialen, al snel een heel leuk resultaat hebt. Dus ook als je weinig tijd hebt, kun je toch even lekker aan de slag.



Ik begon met het zetten van witte streepjes op de foto's met de Uni-ball Signo Pigment inktpen. Ik heb nog nooit zo'n fijne witte inktpen gehad, echt niet! Ook collega-demo's delen mijn enthousiasme. De pen schrijft makkelijk en dekt goed, zelfs op foto's zoals je hierboven ziet.

Daarna zocht ik wat bijpassende PL-kaartjes uit de set Hello Baby Boy. Deze kaartjes kregen met een zwart lijntje rondom met fineliner. Zoals je ziet zijn de kaartjes echt niet alleen maar voor jongens bedoeld, al zou de titel van de set wellicht anders vermoeden.

Ik gebruik eigenlijk bijna nooit meer andere materialen dan die van SU op mijn projecten, maar deze keer deed ik dat wel; de letters voor de titel zijn niet van SU. (Als je demonstratrice bent, is het overigens niet verplicht om alleen maar SU materialen op je projecten te gebruiken. Heb je dus ook andere merken liggen die je graag gebruikt, dan is dit gewoon toegestaan. Dus als dit een drempel voor je is / was om ook als demo in te stappen; niet nodig. Neem contact met me op en ik vertel je er graag meer over en bouw graag samen met jou een team van demo's om me heen op.). Om een wat speelser effect te bereiken, liet ik de titel doorlopen over twee vakjes met PL-kaartjes.

Mijn dilemma: doe ik deze pagina nu in het PL-album van Femke, of in die van Jordi?

Workshops ProjectLife geef ik doorlopend in overleg. Iedereen reageert altijd erg enthousiast. In het najaar maakt ProjectLife ook weer een keer deel uit van mijn workshop-programma. Wil jij ook een keer aan de slag met PL? Laat het me gerust weten.


4 opmerkingen:

Romy zei

Jeetje, wat is deze leuk! En die foto's zijn ook zo mooi! Femke en Jordi stralen helemaal samen :)

Klaske zei

Mooi geworden! Die fotoserie is prachtig. Die pen is ook mijn favoriet... en leuk geprijsd. Ik adviseer mensen dan ook om hem toe te voegen aan bestellingen om bijvoorbeeld net een sab-bedrag of een ander mooi bedrag voor su voordeel te halen. Ik heb er meerdere. Ze liggen overal... Ik vind PL prachtig om te doen, maar soms best moeilijk. Ik werk chronologisch... dan is de voorzijde van de hoes erg mooi geworden. Dan volgt de achterkant... en dan zijn mijn foto's net weer staand of liggend. Of past het op een andere manier niet. Dat vind ik toch wel lastig. Maar ondanks dat vind ik het heerlijk om te doen.

Klaske zei

Mooi geworden! Die fotoserie is prachtig. Die pen is ook mijn favoriet... en leuk geprijsd. Ik adviseer mensen dan ook om hem toe te voegen aan bestellingen om bijvoorbeeld net een sab-bedrag of een ander mooi bedrag voor su voordeel te halen. Ik heb er meerdere. Ze liggen overal... Ik vind PL prachtig om te doen, maar soms best moeilijk. Ik werk chronologisch... dan is de voorzijde van de hoes erg mooi geworden. Dan volgt de achterkant... en dan zijn mijn foto's net weer staand of liggend. Of past het op een andere manier niet. Dat vind ik toch wel lastig. Maar ondanks dat vind ik het heerlijk om te doen.

Stempel er op los by Ilse zei

leuk hé, die PL ;
echt mooi gedaan.
Liefs van Ilse