dinsdag 21 juli 2015

Scrapbooklayout met heel mooi dessinpapier

Het werd weer eens tijd voor een scrapbooklayout (hetgeen ik toch eigenlijk het allerliefste doe). En daarvoor gebruikte ik het onwijs mooie dubbelzijdige dessinpapier In Color 2015-2017 Collection.



Op wit cardstock maakte ik vlakken van foto's en stukjes dessinpapier. Dit matte ik op zwart cardstock en lijmde ik tenslotte weer op een vel wit 30x30 cardstock.

Vervolgens ponste ik met de Sweetheart pons 7 harten uit dessinpapier en ik voorzag deze harten met een marker van een zwart randje, om een subtiel accent aan te brengen. De harten plakte ik verhoogd op met Stampin' Dimensionals.

Met stempels uit de set Hello Life en zwarte inkt stempelde ik hier en daar over het dessinpapier weer nieuwe hartjes.

Om de datum op de layout te verwerken, ponste ik nog een wit hart, zette ook deze aan met een randje zwarte inkt en schreef daar de datum in.

Leu detail: het bloemetje linksboven (knoopje), heeft dezelfde vorm als de bloemetjes in het dessinpapier.

6 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kleurtjes en lieve foto's maken samen een prachtig lootje! Heel leuk gedaan zo, Marlieke!

Klaske zei

oooh, wat mooi zeg! Prachtig met die foto's en het papier. Super! Dat subtiele randje met die marker vind ik top! strakker dan bijvoorbeeld met een sponsje met inkt.

An Smets zei

Mooie scrap pagina, leuk al de details die je maakte
Groetjes
An

Romy zei

Wat een schitterende lay-out! Ik vind vooral je vormgeving heel mooi en stijlvol. De foto's komen echt goed tot hun recht zo.

Mieke zei

Super mooi!

Sandra zei

Heel mooi! Lieve foto's ook