zaterdag 3 juni 2017

40 jaar getrouwd (1)

Lezers die ook mijn facebookpagina volgen, zagen eerder deze week al deze foto voorbij komen:

                           

Er werd flink geraden wat dit zou kunnen zijn.
En...? Wat denken jullie? Op mijn facebookpagina kwamen de leukste reacties binnen, maar het juiste antwoord zat er niet tussen.

Het is namelijk een slinger geworden.
We hebben mijn ouders gedurende de hele dag verrast met allerlei cadeautjes / aardigheidjes. 's Ochtends ging ik even bij ze op bezoek en toen ik binnenkwam hing ik deze slinger op.


Ook nam ik gedecoreerde cupcakes mee, die collega Patty wel voor me wilde maken:


                             

De slinger bestaat uit 14 banners, gemaakt uit 1 vel DSP (waar je dan nog 2 'reserve' banners uit kunt halen, dus in totaal 16) en geponst met de Triple Banner Punch. Op de banners zitten cirkels, gestanst met circle framelits uit Silver Glimmercardstock. Dan nog een cirkel, uit Whisper White en gestanst met de Stitched Shapes Framelits. (Niet zo goed te zien, maar klik maar eens op de foto voor een vergroting, dan zie je het beter)


De cijfers en letters zijn gemaakt met de Large Numbers Framelits en de Large Letter Framelits
Tussen de woorden zitten kleine cirkeltjes, gemaakt met de 3/4 cirkelpons en daarop een hartjessequin. De banners zijn tot een slinger gemaakt met Bakerstwine


Ook de rest van de dag ontvingen mijn ouders nog cadeautjes. Toen ik weg was, kwam eerst een bezorger met een bos bloemen namens ons. Later op de dag kwam ook nog de postbode, met natuurlijk een zelfgemaakte kaart. Die kaart zal ik natuurlijk ook laten zien hier op mijn blog. 's Avonds gingen we uiteten met ook mijn broer(tje) en schoonzus(je) erbij. Toen we aan tael gingen, gaf ik mijn ouders een zelfgemaakte Wordle in een fotolijst:


Na het dessert, tijdens de koffie, kregen mijn ouders nog gegraveerde theeglazen. Ze drinken namelijk elke dag wel meerdere koppen thee samen. Volgens mij was het allemaal wel geslaagd. Ik vond het erg leuk om na te denken hoe we mijn ouders konden verrassen en om dit vervolgens uit te voeren.

Tot slot nog even iets heel anders, maar wel leuk:
vanmiddag zag ik dat ik in de prijzen ben gevallen bij het challengeblog van CAS Colours&Sketches.  Als je op de link klikt, kom je meteen bij het winnaarsbericht en kun je ook mijn kaart nog eens zien. Zo leuk om je eigen kaart al in de leeslijst van blogger voorbij te zien komen :-)

Het is een aardig lange blogpost geworden. Bedankt als je de moeite hebt genomen om alles te lezen en te bekijken. In mijn volgende blogpost zal ik de kaart met een twist die ik voor mijn ouders maakte laten zien. 

5 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd en wat leuk om er met al die mooie creaties en andere verrassingen een onvergetelijke dag voor je ouders van te maken. Super leuke en feestelijke slinger heb je zo gemaakt. En wat zien die cupcakes er lekker uit!

Romy zei

Nog gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijk van je ouders! Het klinkt als een hele mooie en bijzondere dag. Wat een prachtige slinger heb je gemaakt en ook die Wordle is erg mooi geworden. Leuk idee!

Sarah zei

Mooie slinger! Fijn dat je in de prijzen viel. Fijn weekend!

Klaartje zei

Mooie slinger voor deze gelegenheid!

Mieke zei

Super mooi!