woensdag 14 juni 2017

Color Theory DSP

Jaja...de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Soms lukt het mij zomaar ineens om in redelijk korte tijd een mooi kaartje te maken! (Meestal heb ik best veel nadenk- en verwerktijd nodig voordat ik eindelijk iets gemaakt heb). Dat was bij dit kaartje het geval:


Ik nam het Designer Series Paper (DSP) Color Therory + de stempelset Recht uit het Hart + restjes Glimmerpaper Silver mee naar beneden vanaf mijn knutselzolder. Daarbij nog 2 kleuren inkt, namelijk Berry Burst en Old Olive. In no-time was er toen dit kaartje! OP het laatst natuurijk nog wel even wat strass-steentjes geplakt in het hart van de bloemen. De bloemen zijn overigens verhoogd vastgezet met Stampin' Dimensionals

Een sentimentje kan er altijd nog op, zodra ik weet naar wie de kaart verzonden moet worden en voor welke gelegenheid. Voor nu laat ik de kaart even zo. Wel stempelde ik ook de envelop meteen even mee. 

Ik ben er blij mee. Wat vinden jullie ervan?

Alle genoemde materialen zijn bij mij te bestellen. 
Ook kan deze kaart gemaakt worden tijdens een workshop.
Laat je het me weten als ik iets voor je kan betekenen?

3 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Leuke kaart geworden! Ik heb dat ook hoor, soms vliegt het zo uit je vingers en soms blijf je er maar over denken en komt er niets uit je handen.

Diny zei

Ik vind je kaartje heel erg mooi Marlieke....en ook de envelop is leuk!
Groetjes Diny

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Marlieke...zo mooi die bloemen en ook de bijpassende envelop is prachtig...

groetjes Rosina