woensdag 28 juni 2017

Liftchallenge (2)

Leuk, al die reacties op mijn vorige kaartje! Dank jullie wel.

Zoals ik in mijn vorige blogberichtje al vertelde, raakte ik erg geïnspireerd door de techniek die deze keer bij de Liftchallenge gevraagd wordt en maakte ik meerdere varianten. Vandaag heb ik mijn 2e kaartje op de foto gezet.


Het was best even een werkje om alle reststukjes die uit de Happy Birthday Thinlits stans kwamen weer terug te plakken, maar dan heb je ook wat he? Meer uitleg over deze techniek vind je op het blog van Liftchallenge of in mijn vorige bericht.

Ik heb nog 1 kaartje klaarliggen met deze techniek. Die hoop ik morgen te kunnen fotograferen. En er zit nog 1 idee met deze techniek in mijn hoofd. Wie weet ga ik dat idee ook nog even uitvoeren.

Tot gauw!

4 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi en sprekend vind ik je kaart met de grote tekst en felle tinten. Leuk dat je zoveel inspiratie kreeg van de liftkaart, ben benieuwd naar je volgende kaart. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Diny zei

Prachtig kaartje Marlieke....evenals je vorige....ook al zo'n mooie!
Groetjes Diny

Romy zei

Wat een mooie kleurtjes en de diagonale strepen zijn heel gaaf! Erg mooi gedaan!

Cornelie zei

Lekker bezig Marlieke. Leuk ook deze tweede uitwerking. Prachtig deze grote tekst. Dank je wel weer!