zondag 4 juni 2017

40 jaar getrouwd (2)

Eerder deze week plaatste ik al een slinger die ik maakte voor mijn ouders omdat zij 40 jaar getrouwd waren. Natuurlijk maakte ik ook een kaart. Het moest een beetje een bijzondere kaart worden en daarom koos ik ervoor om een Twist & Pop Up kaart te maken.


Op het onderste deel van de kaart schreef ik onze boodschap en namen.

Dit is de voorkant van de kaart:


En om het effect van dit model kaart goed te kunnen zien, maakte ik een kort filmpje:




Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Triple Banner Punch
- Stitched Shapes Framelits
- Glimmerpaper Silver
- Large Numbers Framelits
- Stempelset Labeler Letter Alphabet
- Stempelset Recht uit het Hart



Wil je de slinger, in dezelfde stijl als dit kaartje ook nog bekijken, klik dan even HIER.

Ik ga eens nadenken wat mijn volgende creatie gaat worden. Vermoedelijk iets met de materialen uit de nieuwste Stampin' Up! catalogus die deze week 'live' ging...

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaart met een leuke twist Marlieke. Mooie frisse kleuren heb je gebruikt en natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit jubileum van je ouders.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Heel mooi ook!

Mieke zei

Whaw, schitterend! Deze is helemaal geweldig!

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt, de slinger is ook erg mooi.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Op mijn to do lijstje... zo leuk dit!