zaterdag 24 juni 2017

Liftchallenge

De nieuwe challenge op het Liftchallengeblog is weer erg leuk! Zo leuk zelfs, dat ik aan nog meer kaartjes bezig ben. Maar die moet ik eerst even afmaken voordat ik ze kan laten zien. Mijn eerste variant kan ik al wel tonen en dat is er één geworden met vrolijke, zomerse kleurtjes die ik eigenlijk niet zo vaak gebruik.


Voor deze kaart met de strookjestechniek kwamen de Multipurpose Adhesive Sheets heel goed van pas! Deze staan in de catalogus van Stampin' Up! die 1 juni ingegaan is. Zo handig! Wil je meer weten over de strookjestechniek die ik voor de opdracht van de Liftchallenge toegepast heb? Klik dan even HIER, of klik op de link bij het Liftchallengeblog. Meer kaartjes met deze techniek volgen nog...

Tot snel!

Challenges:

8 opmerkingen:

Cornelie zei

Mooie kleurtjes! Leuk he, deze techniek, vond ik ook! Erg mooie lift en schattig de vogeltjes erbij! Dank je wel.

Sarah zei

Mooi! De kleuren van onze vlag zitten erin!

Marlieke zei

Haha ja klopt! Dat bedacht ik me ook toen de kaart klaar was :-)

Henriët zei

Mooi gelift. Leuke techniek he? De vogeltjes er bij maken het helemaal af!
Groetjes van Henriët

Romy zei

Wat een prachtig en vrolijk kaartje! De vogeltjes bovenin maken hem helemaal af.

Stampin with Liz Design zei

Zeker een leuk kaartje geworden! Succes bij de challenge!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O, die is gaaf.

Gerrina zei

Mooi die kleuren en de hele layout is gaaf! Groetjes, Gerrina