donderdag 22 juni 2017

Thanks

Zoals ik eerder al schreef, vind ik de catalogus van Stampin' Up! ook een heus ideeën- / inspiratieboek. Ook voor onderstaand kaartje werd ik geïnspireerd door een kaartje uit de catalogus.


Ik heb weer het Color Theory DSP gebruikt in mijn favoriete nieuwe InColor kleur Berry Burst.  De stempelafdruk (die niet helemaal strak gestempeld is...oeps) is een stempel uit de nieuwe set Floral Statements. Een set met 2 redelijk grote stempels die je op veel verschillende manieren kunt gebruiken. Onze dochter van 5 is ook dol op deze set en heeft er ook al mee gewerkt. De letters van de afdruk bewerkte ik met Wink of Stella Glitterbrush en ik knoopte een stukje Baker's Twine naast het DSP.



De binnenkant kreeg een stukje Whisper White cardstock en een Glitter Enamel Dot.

Ik zal eens kijken of het me lukt om ook weer eens een keer niet-roze creatie te gaan maken ;-)

Bedankt voor je bezoek en een fijn weekend!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Marlieke. Mooi afgewerkt ook de binnenkant!

alma.heijenk@gmail.com zei

oeh, mooi geworden zeg!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik denk dat ik me ook eens moet laten inspireren door de catalogus. Dit is beeldschoon.