donderdag 29 juni 2017

Stripe-inlay-techniek

Zo, daar ben ik weer.  Vaste lezers raden het waarschijnlijk wel: weer een kaart n.a.v. de lopende Liftchallenge. 

Maar eerst een kleine leuke mededeling (vind ik zelf dan): dit is mijn 700ste blogbericht sinds ik in februari 2009 mijn blog startte. Wat is er dan toch veel veranderd. In mijn stijl, maar ook in de foto's die ik maak. Gek om te zien, maar tegelijkertijd ook wel heel leuk. 

Hier dan mijn kaart:



Challenges:



Nu stop ik ermee, hoe leuk ik deze techniek ook vind. Ik heb eigenlijk weer zin om een scrapbookpagina te maken of anders weer wat andere kaarten.

Zijn jullie nog met een bepaald(e) project of techniek bezig? 

9 opmerkingen:

Diny zei

Ook deze is super leuk Marlieke!
Groetjes Diny

Margot zei

Leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers. En natuurlijk gefeliciteerd met je 700e blogbericht!

Marjan zei

Leuk gecombineerd, deze twee challenges, een gaaf kaartje Marlieke! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL èn voor het meedoen met de Liftchallenge!

Rosalien Zwackhalen zei

Super kaartje. :) Leuk dat je meedoet met onze Challenge.

Judy1223 zei

I love your stripes and the inlaid die cut sentiment! Super fun, sparkly balloon, too! Thanks for joining us at CASology!

Anna Uhras zei

Love those stripes and that sparkly balloon is awesome! Beautiful! Thanks for sharing with us at CASology! Anna xo

Jen W. zei

This is so much fun! I love the sentiment inlaid into those fabulous stripes! Thanks for playing along with CASology this week!

Cornelie zei

Leuk deze feestelijke uitwerking van de liftkaart! En 700 berichten, wauw! Zal eens kijken hoe ik er in zit, geen idee!
dank je wel voor het meedoen Marlieke!

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes met al die streepjes.