zaterdag 17 juni 2017

Soft Sayings Card Kit (2)

Vandaag een kort berichtje, want ik laat wederom een kaartje zien dat ik gemaakt heb met de materialen uit de Soft Sayings Card Kit. Deze kaart zit niet in de voorbeeldhandleiding van de kit opgenomen, maar is een variant op mijn kaart van gisteren. Over de kit heb ik in het bericht van gisteren al heel veel verteld; lees het HIER (klik) gerust even terug.  Deze keer dus een roze variant:


Deze keer voegde ik er geen sequins, maar Glitter Enamel Dots aan toe. Persoonlijk vind ik groene kaart van gisteren wat meer hebben. Wat vind jij?

2 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vimd deze tof!

Stella zei

Ik vind deze kaart mooi maar de groene van gisteren vind ik eerlijk gezegd iets sprekender. Neemt niet weg dat dit een geweldige kit is en je er veel mee kunt maken!